نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وزیر اطلاعات به شهریار سفر می‌کند + برنامه‌ها

به گزارش خبرشهر، سعید ناجی فرماندار شهریار با اشاره به سفر وزیر اطلاعات به این شهرستان اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های شهرستان به جهت تعدد طی چند روز برنامه‌ریزی شد که بر همین اساس مسئولان عالی‌رتبه کشوری در منطقه جهت افتتاح حضور پیدا کرده که در این راستا این شهرستان فردا ۷ شهریور ماه میزبان وزیر اطلاعات است.

وی ادامه داد: تاکنون طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به جهت حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات که به تازگی نیز با رأی قاطع مجلس در وزارت اطلاعات ابقا شد، وی ساعت هفت عصر در شهرستان حضور پیدا خواهد کرد‌.

ناجی با اشاره به برنامه‌ها بیان کرد: در بدو ورود با حضور وزیر اطلاعات دو پروژه باغ پارک امیرکبیر که به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است و زیرگذر فاز چهار اندیشه که بعد از زمان تقریبی۱۰سال با تعامل مسئولان شهرستان، شرکت عمران شهر جدید اندیشهف شهرداری و فرمانداری به سرانجام رسید افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهریار در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام افتتاح پروژه‌های شهرستان وزیر اطلاعات همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت هفته دولت و سخنرانی در این مراسم که با حضور عموم مسئولان شهرستان و احاد مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان شهریار صورت می‌گیرد حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل