نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معتادان کپرنشین حاشیه شهرقدس جمع‌آوری شدند

به گزارش خبرشهر، فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: بر اساس دستور فرماندار و در چهار چوب اجرای طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، معتادان کپرنشین در حاشیه شهرقدس جمع‌آوری شدند.
سرهنگ شاپور فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود چند کپر در خیابان سی متری شهدای جنوبی و تردد معتادان در این محل و مصرف مواد مخدر که سبب ناراحتی اهالی محل و آلودگی بصری شده بود، مأموران نیروی انتظامی با حضور در محل نسبت به جمع‌آوری کپرهای مذکور و از بین بردن پاتوق مصرف مواد مخدر اقدام کردند.

وی افزود: متأسفانه همواره حاشیه شهرهای محلی برای پناه گرفتن تجمع معتادان است، که بسیاری از آن‌ها نیز از اتباع بیگانه هستند که در همین راستا و در یک طرح ضربتی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و مقامات قضایی شهرستان عملیات جمع‌آوری و انتقال این معتادان صورت گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: از ابتدای امسال بر اساس تاکید فرماندار و در چارچوب اجرای طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر طرح‌های مختلف و مداومی با مرکزیت دادستانی و نیروی انتظامی انجام ‌شده است، که به ‌صورت هفتگی و ماهانه در سطح شهرستان در راستای تأمین امنیت و آسایش شهروندان اجرایی می‌شود.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون متکدیان خیابانی که چندی است مجدداً به خیابان‌های شهر قدس آمده‌اند عنوان کرد: تقاضای ما این است که شهروندان به ‌هیچ‌وجه به متکدیان کمک نکنند، و اگر قصد کمک دارند، کمک‌های خود را به کمیته امداد، سازمان‌های مردم‌نهاد و بهزیستی بدهند.

وی در پایان با بیان اینکه در زمینه معتادان متجاهر نیز دچار مشکلاتی شبیه متکدیان هستیم خاطرنشان کرد: آنچه در موضوع ساماندهی معتادان خیابانی و متجاهر مهّم است، اینکه ظرفیت مراکز نگهداری این افراد محدود است که امیدواریم با افزایش ظرفیت این مراکز بتوانیم تمام این معتادان را ساماندهی کنیم.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل