نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایندگان مردم در شورای شهر از اختلاف و تفرقه پرهیز کنند

به گزارش خبرشهر، بهمن خطیبی در حاشیه مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر ملارد و صفا دشت که در دو مراسم جداگانه و در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و لزوم تلاش حداکثری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و شهری برای حصول پیشرفت و شکوفایی شهری و محلی، اظهار داشت:خوشبختانه در چهار سال گذشته،خدمات مطلوب و شایسته‌ای به مردم ارائه شده و امید آن داریم در دوره چهار ساله آتی نیز این روند موفقیت آمیز با سرعت و شتاب هر چه بیشتر استمرار یابد.

وی افزود: در این میان، نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیشرفت، عمران و آبادانی شهرها و روستاها بسیار نافذ و تعیین کننده است.

خطیبی گفت: بدون تردید، با وحدت و یکپارچگی و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه به دستاوردهای هر چه شایسته‌تری نائل خواهیم شد و مجموعه فرمانداری نیز به عنوان نماینده عالی دولت در سطح شهرستان در راستای همدلی،تعامل و همگرایی دو سویه از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نخواهد کرد زیرا قائل به این موضوع هستیم که خدشه در ارتباطات و تعاملات میان فرمانداری و شورای شهر و بالعکس، فرآیند توسعه را با دشواری و فرسایش همراه می‌سازد.

وی افزود: دو شهر ملارد و صفا دشت از مناطق مستعد و توانمندِ استان تهران محسوب می‌شوند و امید است در نهایت با انتخاب شهردار اصلح و ثبات مدیریتی،ضریب کمی و کیفی زیر ساخت‌ها و خدمات با ارتقای هر چه بیشتری توام شود.

خطیبی گفت: پرداخت ارزش افزوده از سوی دولت به شهرداری ها، از تدابیر و اقدامات بسیار سازنده‌ای به شمار می رود که نگرانی و دغدغه تامین هزینه های جاری را مرتفع می‌سازد و با این اوصاف، انتظار می‌رود از این پس  شاهد تعویق حقوق کارمندان در شهرداری‌های فعال این شهرستان نباشیم.

فرماندار ملارد عنوان کرد:به تبع در چنین شرایطی،تمرکز مدیریت شهری برای پیگیری امور عمرانی و خدماتی بیش از گذشته خواهد بود و به فضل الهی خروجی و دستاورد این امر، در آبادانی و حصول توسعه پایدار شهری متجلی می‌شود.

در پایان این مراسم و در پی برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر ملارد و صفا دشت،ایرج زارع با ۵ رای و از میان ۹ رای ماخوذه،سید علی حسینی با ۵ رای از میان ۵ آرای ماخوذه به عنوان روسای پارلمان شهری دو شهر مذکور در شهرستان ملارد برگزیده شدند.

گفتنی است غلامحسین خدایار (با ۵ رای) و داور حضرت پور (با ۹ رای ) به مدت یکسال بر کرسی نایب رئیسی شورای اسلامی شهرهای صفا دشت و ملارد تکیه خواهند زد.

منبع: به گزارش ایلنا

خروج از نسخه موبایل