نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار صمیمی فرماندار با پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس

به گزارش خبرشهر؛ صبح روز پنجشنبه  دوم شهریور ماه محمدی فرماندارشهرستان به همراه معاونین و مسئولین واحدهای فرمانداری درگرامیداشت روز پزشک  با پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس دیدار و گفتگو داشتند.
محمدی ضمن عرض تبریک روزپزشک ازخدمات خلاصانه این مجموعه تقدیر نمود و ابراز داشت: حسن انتخاب زاد روز طبیب حاذق و نامداری چون «ابن سینا» به عنوان روز پزشک، فرصت مغتنمی فراهم می‌آورد تا با اشاره به جامعیت علمی، نوآوری و امتیازات خلقی و رفتاری این حکیم و فیلسوف طبیب،ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند و ایثارگرانه این قشر فرهیخته و تجلیل ازخدمات حیات‌بخش آنان که از مصادیق آیه کریمه «و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا» است نگاهی دوباره به جایگاه ممتاز خدمات پزشکی و ویژگی‌های آن داشته باشیم.
فرماندار شهرستان قدس در این دیدار افزود : در بازخوانی این پیشینه افتخارآمیز، حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس فصل درخشانی است که به علت قرابت و همراهی با عظمت معنوی ارزش های شهادت و ایثار، جاودانگی یافته و با تقدیم شهیدان والا مقام فضای فرهنگی جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرو بخشیده است.
وی اظهار نمودند با توجه به خط مشی و اصول کلی برنامه دولت تدبیر و امید به ویژه در بخش سلامت و درمان  فرارسیدن اول شهریور ماه سالروز ولادت دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار جهان اسلام شیخ الرئیس ابوعلی سینا و  روز پزشک را به  قشربزرگوارو عزیز پزشک  و جمیع پزشکان شهرستان قدس تبریک عرض می کنم  وتوفیق روز افزون تلاشگران عرصه بهداشت و درمان شهرستان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و  منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
در پایان این نشست صمیمی فرماندار شهرستان با اهدا لوح تقدیر از مدیریت شبکه بهداشت و درمان از عملکردئ مطلوب ایشان قدردانی کرد .

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل