نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر قدس

به گزارش خبرشهر، مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر قدس صبح روز چهارشنبه به ریاست فرماندار وبا حضور نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی ،معاونین فرماندار و اعضای جدید شورای شهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد
.
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در این جلسه ضمن تبریک انتخاب اعضای شورای شهر جدید اظهار کرد : انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم همایش اقتدار ملی و حماسه سیاسی بود و علی الرقم سم پاشی های دشمنان با حضور بیش از ۴۰ میلیون واجد شرایط در پای صندوق های رای علاقه مندی مردم به انقلاب اسلامی اثبات شد.

محمدی افزود : همه ما در کنار هم با درک پیام مردم  ( حضور حداکثری و تثبیت نظام ) در جهت ارتقای سطح رفاهی مردم بکوشیم

در قرآن کریم نیز ارزش خاصی به شورا داده شده است و همچنین اهتمام جمهوری اسلامی به نظر مردم است که با تشکیل شورا و همراهی با دولت و بهره مندی از نظرات شورا در سیاست گذاری های کلان دخیل هستند.

وی افزود : شورا وظیفه دارد در کسب مطالبات مردمی بکوشد و وعده هایی که به مردم داده اید را محقق کنید.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد در همه کشورهای توسعه یافته از پیشکسوتان و نخبگان بهره مشورتی می گیرند و توصیه اینجانب به شورای جدید این است که از تجارب شوراهای قبل بهره مند شوند.

وی همچنین از شورای شهر جدید خواست در برنامه های پیش روی خود تشکیل کارگروه های تخصصی برای جذب نیروهای متخصص و سیاستگذاری آینده ساز اصلاح و تدوین آئین نامه ها ، رویکرد ایجابی و برنامه محور، آموزش عمومی شهروندان ،شفافیت ،پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز را از اولویت های کاری خود قرار دهند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل