نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تحلیف اعضای و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر صفادشت

به گزارش خبرشهر، هزمان با سراسر کشور، مراسم تحلیف و سوگند یاد کردن ، اعضای شورای اسلامی شهر صفادشت در جلسه ای به ریاست خطیبی فرماندار شهرستان ملارد و با حضور شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی و یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

خطیبی در این مراسم، طی سخنانی گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط بخشداری، فرمانداری و سایر عزیزان وزارت کشور برگزار شد و مراحل تائید هیات نظارت و تائید نهایی نیز در زمان مشخص در شهرستان صورت گرفت.
وی ضمن تقدیر از اعضاء فعلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به جهت حضور در راه خدمت به مردم، گفت: امیدوارم شوراها منشا خیرات و برکات باشند و بحث تعامل با شورا و شهرداری و فرمانداری و دولت به خوبی انجام بگیرد، شورا صرفا کار عمرانی انجام نمی دهد و باید در کلیه مباحث فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مثمر ثمر باشد و تلاش کنند.
فرماندار ملارد اضافه کرد: شهر صفادشت از شهرهای خوب است و امیدواریم یک زمینه ای برای همدلی و هماهنگی ایجاد شود تا مشکلات مردم حل شود و به همه وعده های انتخاباتی لباس عمل بپوشانیم، در برنامه ششم بر اساس افزایش جمعیت اعتبارات خوبی به شهرستان تعلق گرفته است و می توان گفت حقوق و دستمزد پرسنل دیگر نگرانی نداریم و از درآمدهای محلی هم برای توسعه شهر و شهرداری مورد استفاده قرار بگیرد، وظیفه اصلی شورای شهر پس از تحلیف و انتخاب هیات رئیسه انتخاب شهردار است که با توجه به دستورالعمل اقدامات لازم صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، سید علی حسینی با ۵ رای بعنوان رئیس ، غلامحسین خدایار با ۵ رای نایب رئیس، یوسف حق وردی  با ۵ رای خزانه دار و سعید بینش با ۵ رای منشی اول شورای اسلامی شهر صفادشت انتخاب گردیدند

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

 

خروج از نسخه موبایل