نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

لزوم برنامه ریزی هیات های دوچرخه سواری برای موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو

به گزارش خبرشهر، امید سراجی تصریح کرد؛ دوچرخه سواری استان تهران در چهار سال گذشته با برنامه ریزی راهبردی و اصل هدف گذاری بر ارتقاء جایگاه ورزش استان و کسب مدال در المپیک ها و بازی های آسیایی تمرکز کرده است و مطمئن هستم با تمرکز بر استعدادیابی، توجه به قهرمانان در جاکارتا و توکیو کسب مدال کنند و کلکسیون افتخارات رشته دوچرخه سواری در استان با مدال طلای المپیک کامل شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان با بیان اینکه شهرهای غرب استان تهران نظیر شهریار و قدس می توانند به واسطه نزدیکی به مرکز استان یکی از پایلوت های مهم در بخش جاده را داشته باشند. استعدادیابی، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و حمایت از دوچرخه سواران تحت پوشش سرلوحه برنامه های هیات دوچرخه سواری شهرستان شهریار باید باشد و بایستی با تکمیل چارت اجرایی خود بازوی اجرایی مهمی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و هیات استان تهران را نیز باشد.

وی افزود : در بحث ورزش همگانی نیز شهرداری ها اماکن و پارک های متعددی برای عموم مردم برای ورزش و مخصوصا دوچرخه سواری ساخته و تاسیسات مناسبی وجود دارد و هیات دوچرخه سواری نیز همایش های مناسب و پرشوری را با حضور خانواده ها می تواند برگزار کند.

سراجی اعلام کرد: یکی از راهکارهای مهمی که می تواند به کمک رشته دوچرخه سواری در آمده و مشکلات را کاهش دهد، استفاده از مشارکت بخش خصوصی است که در این زمینه با برقراری تعامل های سازنده و مفید با این بخش و با بستر سازی برای آنان ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش بیشتر خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل