نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرشهر، در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملارد که به ریاست مجتبی شاهقلیان ،معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور سایر اعضا تشکیل شد. ضمن مرور مصوبات جلسه قبل، برخی موارد و معضلات بهداشتی سطح شهرستان مطرح و درباره آنها تصمیم گیری شد.

حصارکشی و ایمن سازی اطراف کانال آب، ضرورت پوشش مناسب و قطع ریزش شیرابه برخی خودروهای حمل زباله و حفرچاه برای تامین آب شرب سالم در شهرک گلها از مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.
در نشست این کارگروه درباره سایت زباله اخترآباد هم گزارشی ارائه و برخی کاستی های بهداشتی آن بیان و برای رفع آنها به مسئولان مربوطه متذکر گردید. در این جلسه همچنین ساماندهی،نظارت و پایش دست فروشی ها، بازارهای هفتگی، قلیان سراها و بعلاوه ابطال پروانه کسب تعدادی از واحدهای صنفی که در خصوص ارائه مواد غذایی نظارت بهداشتی را رعایت نمی کندد، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بخش پایان این جلسه به ارائه گزارش گشت های مشترک هفتگی و نتیجه اقدامات انجام گرفته جهت کوره های زغال شناسایی شده در سطح شهرستان ملارد اختصاص داشت. در این جلسه مقرر شد به دلیل نبود کشتارگاه دام در شهرستان ملارد، عرضه دام زنده و کشتار آنها بمناسبت عید قربان فقط در یک منطقه و با نظارت اداره دامپزشکی،شبکه بهداشت و شهرداری صورت پذیرد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل