نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همایش بزرگ آزادگان سرافراز شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، همایش بزرگ آزادگان شهرستان شهریار همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز آزادی آزادگان با حضور آزادگان شهرستان شهریار و خانواده های آنان در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این همایش دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار، حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر،سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار، سرهنگ مکرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار، فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، گرجی بخشدار مرکزی شهریار، کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، جمعی از مسئولان دستگاه ها و ادارات، آزادگان و خانواده های آنان حضور داشتند.
بنا بر این گزارش دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این همایش از فداکاری ها و ایثارگری های آزادگان و خانواده های آنان قدردانی کرد و بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نشل های بعد و حفاظت از خاطرات و تجربیات آزادگان به عنوان یکی از میراث های گرانبهای دفاع مقدس تاکید کرد.
در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار به ایراد سخنرانی پرداخت و تعدادی از آزادگان به بیان خاطرات خود پرداختند.
در پایان از آزادگان شهرستان شهریار با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

 

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل