نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان قدس

به گزارش خبرشهر، مراسم تجلیل از آزادگان به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس و با حضور مسئولین و کارکنان در سالن آمفی تئاتر فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس گفت:با تعظیم و تکریم  به مقام شامخ شهیدان والامقام جانبازان ،ایثارگران و آزادگان و نثار سلام و درود به روح بلندو ملکوتی امام شهدا و آرزوی توفیق روز افزون توام با سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری، این روز را به همه آزادگان تبریک و تهنیت عرض میکنم.
محمدی افزود: ۸ سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشاء غرور پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگوار ایران به فرصتی برای اثبات توانمندیهای اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.رشادت جوانان برومند انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد با پشتوانه مردمی درپرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره یرس را ناکام ساخت  و یاد آور می شوم این روزها وقتی که یادی از دفاع مقدس می شود دنیایی از شرف و حماسه در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفایی خاص به ما ارزانی می دارد.
وی افزود :مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا وآگاه ،هوشمندانه و با انگیزه های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پا خواست و صحنه زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.
ایشان اظهار داشت: نامگذاری این روز به نام آزادگان بهانه ایست تا بار دیگر شان و منزلت و جایگاه رفیع آزادگان سربلند را یاد آوری کنیم و قدمی برداریم برای ادای احترام به جهادگرانی که در راه آرمانهای انقلاب ایستادگی کردند و مایه آبرو برای ایران اسلامی شدند و اکنون وظیفه ماست که از استقامت و صبوری آنان قدردانی کنیم.
آزادگان ذخایر بزرگ فرهنگی کشور هستند آنان با وجود همه سختیها حاضر نشدند از عقاید ، ایمان و تعهد و ارادتی که به نظام و انقلاب داشتند دست بکشند ،وظیفه همه ماست که برای الگوهها ،اسطوره ها و قهرمانان میهن خود به عنوان یادگاران این نظام حرمت قائل شویم تا به نسل آینده آگاهی دهیم که از سرزمین خود و ارزشهای آن دفاع کنند و باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری عهد محکمی با خانواده شهدا ،آزادگان ،جانبازان،ایثارگران ببندیم و به نسل جوان و آیندگان بیاموزیم که اگر الان شاهد امنیت ،آسایش ،رفاه و آزادی هستیم مدیون حماسه و ایثار این بزرگ مردان سرزمینمان هستیم .
در ادامه مراسم یکی از آزادگان سرافراز خاطراتی از دوران اسارت خود در زندانهای رژیم بعثی صهیونیستی را به سمع حاضران رساندند.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از یکی از آزادگان تجلیل بعمل آمد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل