نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه هماهنگی دفاع مقدس در شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر ، همزمان با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس،با حضور فرماندار شهریار،فرمانده ناحیه سپاه این شهرستان،امام جمعه و سایر مسئولان، جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزارشد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام موسی سالمی،نماینده ولی فقیه در شهریار،ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:سالهاست که از زمان دفاع مقدس میگذرد،ولی مردم ایران و‌جوانان غیور این مرزو بوم بازهم در خلق دفاع مقدسهای دیگر،مانند دفاع از حرم اهل بیت ( علیهم السلام) کوتاه نیامدند.

وی بر این اساس ادامه داد:صدور این انقلاب به منطقه،  به خاطر رشادت و‌مجهادت شهدا،تفکر امام راحل(ره) و‌رهنمودهای به روز مقام عظمای ولایت بود.

نماینده ولی فقیه در شهریار،بابیان اینکه دفاع مقدس،هدیه خداوند به مظلومان منطقه بود بیان داشت:اگر برکات دفاع مقدس در منطقه اوج‌نمیگرفت،اکنون ملتهای خاورمیانه طعمه استعمارگری آمریکا، داعش و‌تکفیر شده بودند.

نماینده ولی فقیه شهریار با بیان اینکه،انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده، باید اولویت برنامه های همه مسئولان باشد، تأکید کرد:نسلهای آینده لازم است،قدردان بزرگمردانی باشند که با شهادت و‌ایثارگری  خود جامعه ای به این  آرامش،امنیت و‌پیشرفته بوجود آوردند.

حجت الاسلام سالمی در خاتمه با اشاره به اینکه ارج‌نهادن به ایثارگران وشهدا وظیفه مردم و‌مسئولان است خاطر نشان کرد:چراغی که شهدا در خانه های همه ما روشن نمودند،تا ابد ظلمت را از چشمان ما گرفت و‌ارج نهادن به ایثارگری آنها کمترین کاری است که باید به نحوه احسنت انجام داد.

شایان ذکر است:در ادامه این جلسه،مسئولان سازمانها و‌ادارات حاضر در جلسه،برنامه های پیشنهادی خود مرتبط با هفته دفاع مقدس را مطرح و راهکارها و‌تصمیمات مربوط در اجرای هرچه بهتر این برنامه ها را ارائه نمودند.

خروج از نسخه موبایل