نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان ملارد با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش‌ خبرشهر، سرهنگ محسن رضایی،فرمانده سپاه ناحیه ملارد در نشست‌خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم، محسن حججی اظهار داشت: صلابت ، روحیه مستحکم ، اراده پولادین و ایمان این جوان غیور نجف آبادی، الگویی وحدت بخش به شمار می رود که اُبُهَت پوشالی دشمنان نظام و انقلاب را هویدا می سازد.

رضایی افزود: یقینا رشادت‌های مدافعان حرم در سوریه، نقش تحولات منطقه و جنایت‌های گروه‌های تکفیری و رصد پشت پرده و عقبه این جریانات، به روشنی مبرهن خواهد شد.

رضایی گفت: ایران اسلامی با برخورداری از منابع سرشار طبیعی و زیرزمینی در نقطه‌ای استراتژیک قرار گرفته و همین ویژگی‌ها و شاخصه ها باعث شده در طول دهه‌های گذشته به عناوین مختلف مورد هجمه  دشمنان این مرز و بوم قرار گیرد که به فضل الهی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های شوم و منحوس بدخواهان نقش بر آب شده است.

وی گفت: قطعا با حفظ اتحاد و همبستگی، شاهد استمرار و تقویت هر چه بیشتر توفیقات و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و قطعا نقش رسانه‌ها به عنوان یکی از عناصر وحدت بخش در تحقق اهداف نظام و انقلاب انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد تصریح کرد: تلاش‌ها و اقدامات سازنده بسیاری در طول قریب به چهار دهه گذشته عملیاتی شده و به فضل الهی، همچنان مردم پای نظام،انقلاب و رهبریِ معظم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تلاش سپاه شهرستان ملارد برای محرومیت زدایی از نقاط و محدوده‌های کم برخوردار در حوزه‌های روستایی عنوان کرد: لوله کشی آب در روستای محمد آباد قمشلو با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال،اعزام تیم های جهادی  به مناطقی که از حیث امکانات زیر ساختی با کمبود و کاستی مواجه هستند، مقاوم سازی و نوسازی منازل روستاییان در برخی از مناطق محروم، تنها نمونه‌ای از اقدامات عملیاتی شده به شمار می رود.

رضایی عنوان کرد: در حوزه آموزشی و فرهنگی نیز سپاه ناحیه ملارد با تعریف و طراحی برنامه‌هایی مدون و اصولی،تلاش کرده حتی المقدور تهدیدات فرهنگی را کاهش دهد و خوشبختانه در این بخش نیز به موفقیت های برجسته‌ای دست یافته‌ایم.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد نیز در سطح استان تهران نمونه شد و با اعزام گشت‌های ارشادی به منطقه سرآسیاب،موارد لازم و مقتضی بصورت ایجابی و فارغ از اقدامات و برخوردهای سلبی و قهری، پیگری و تذکر داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد گفت: با عنایت به تاکید مقام عظم رهبری بر لزوم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مجموعه سپاه در رصد و ردیابی کالاها و محصولات قاچاق نیز ،اقدامات متعددی را عملیاتی ساخته و خوشبختانه به توفیقات بسیاری نیز در این حوزه دست یافته‌ایم.

وی در خاتمه با اشاره به تلاش بسیج و سپاه در راستای مقابله با قاچاق به عنوان یکی  از موانع جدی در مسیر پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی،یادآور شد:در شهرستان ملارد،سپاه این منطقه، با کنترل محسوس و نامحسوس جاده‌ای و ترانزیتی و اعزام گشت‌هایی ویژه ، از هیچ اقدام سازنده‌ای برای مقابله ، مهار و کنترل این ناهنجاری اقتصادی دریغ نخواهد کرد و یقینا روند دستیابی به توفیقات حداکثری در شهرستانی با ۹۶۰ کیلومتر مربع،با همگرایی و هم افزایی هر چه بیشتر تسریع و تسهیل خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

خروج از نسخه موبایل