نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدرسه «ایرانی- اسلامی» در شهر قدس افتتاح می شود

به گزارش خبرشهر، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار و سایر اعضای شورا صبح روز سه شنبه در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان قدس با اشاره به افتتاح مدرسه پروژه های مدرسه ایرانی- اسلامی، گفت: مدرسه ایرانی- اسلامی همزمان با بازگشایی مدارس بهره برداری خواهد شد.
محمدی به اهمیت طرح های سوادآموزی اشاره کرد و گفت: ساماندهی و آمایش سوادآموزی در شهرستان قدس یکی از موضوعات مهمی است که در جلسه شورای آموزش و پرورش باید مورد بحث قرار گیرد و تصمیمات لازم در این رابطه اخذ شود.
فرماندار قدس با اشاره به تشکیل کارگروه مطالعات و برنامه ریزی در فرمانداری، افزود: مجموعه فرمانداری آمادگی دارد از فرهیختگان در حوزه مطالعات و برنامه ریزی بهره مشورتی بگیرد.

وی  با تأکید بر ضرورت ایجاد کمیته ای برای برگزاری مناسبت های شهرستانی، بیان کرد: با  تشکیل این کمیته باید از برگزاری مراسم بخشی و جزیره ای در شهرستان پرهیز شود.
محمدی در پایان با بیان اینکه همه تصمیمات شهرستانی باید برابر آیین نامه و دستورالعمل های موجود انجام شود، عنوان کرد: کمیته تطبیق فرمانداری با ریز بینی و دقت تمام با تصمیمات سلیقه ای مخالفت و برخورد می کند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل