نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پروژه های عمرانی شهرداری قدس در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد

حیدری معاون فنی و عمرانی شهرداری قدس در گفتگو با خبرنگار، از افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قدس در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرشهر، غلامحسین حیدری بعد از ظهر روز شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ در همایش گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور تعدادی از مسئولین  شهرستان در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع)  برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: ۱۸پروژه کوچک، متوسط و بزرگ شهرداری قدس در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
حیدری افزود: پروژه های بهشت فاطمه(س)، زمین چمن کاووسیه و پروژه مشارکتی اطلس از جمله این پروژه ها است، دغدغه مهم شهردار و مدیریت شهری، اجرای پروژه هایی است که جامعه بیشترین نیاز را به آن ها دارد، از حدود ۱۸ ماه پیش تاکنون حدود ۴ پروژه بزرگ با کمک اعضا شورای شهر پایه ریزی شد که ۲ پروژه آن طی ۲ ماه پیش به بهره برداری رسید و یکی دیگر از پروژه ها تا هفته آینده و دیگری تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی عمرانی شهرداری قدس افزود: پروژه مجتمع تجاری بزرگ قدس با ۱۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۴۴۰ متر مربع زیر بنا و با سهم ۴۰درصدی شهردار در حال اجرا است، پروژه های تعریف شده دغدغه مردم بوده است.

وی هم سطح سازی دریچه های موجود در شهر را یکی از اقداماتی دانست، که چند روز اخیر آغاز شده است و گفت: برای هم سطح سازی دریچه های شهرداری موجود در شهر اقدام کرده و به دستگاه های خدمات رسان نیز برای هم سطح سازی دریچه ها اخطار داده ایم، مردم باید به راحتی در شهر تردد کنند.

حیدری اضافه کرد: رفع مشکل روشنایی معابر شهر قدس، بهسازی سالن البرز و مناسب سازی و مرمت سرویس های بهداشتی از دیگر اقداماتی بود که دغدغه های مردم را برطرف می کرد.

وی گفت: کلنگ زنی سر و سامان دادن به کانال جانبازان از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد، این پروژه به طول ۱۱۰۰ متر تعریف شد و این کانال به کانال سی متری شهدا متصل خواهد شد، اجرای این کانال با روشی که ما در نظر گرفتیم، یک چهارم کانال های متداول هزینه خواهد داشت و بسیار مقرون به صرفه است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل