نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد

با حضور مهندس محمودی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ، دکتر ناجی فرماندار و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرشهر، در بیست و یکم مرداد ماه از ساعت ده صبح مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد به دعوت روابط عمومی دفتر نماینده مجلس در شورای اسلامی و فرمانداری و با حضور مهندس محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکترناجی فرماندار شهریار، فرنیاپور معاون سیاسی انتطامی فرمانداری علی پناه سرپرست اداره، کرم آبیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرقدس و رئیس اوژن رئیس اداره ملارد و اصحاب رسانه در سالن جلسات اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.

بنا بر همین گزارش، در این مراسم عیسی وحدت جوان نماینده شهرستان شهریار در خانه مطبوعات ضمن تبریک روز خبرنگار قطعه شعر طنزی را قرائت و در ادامه از منتخبین خبرنگاران خواستار بیان مشکلات موجود گردید.

کیا خبرنگار حوزه شهرقدس، رمضانی خبرنگار حوزه ملارد خانم دکتر الوند، و اکبرزاده اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

مهندس محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار به حاضرین در مراسم تشکیل خانه مطبوعات و شروع فعالیت صنفی را به فال نیک گرفته و افزود: درآینده خانه مطبوعات پل ارتباطی اصحاب رسانه با مسئولین میباشد و ما نیز به حمایت از این نهاد صنفی حمایت می نماییم.

دکتر ناجی فرماندار شهریار نیز درسخنانی به بخشی از سوالات خبرنگاران پاسخ و به جایگاه ویژه و ارزشمند خبرنگاران اشاره داشت.

وی انعکاس اخبار و فعالیتهای دستگاههای اجرائی در کلیه حوزه ها را خواستارگردید و نقش خبرنگاران رادرایجاد امید در جامعه بسیار موثر دانست.

علی پناه سرپرست اداره در این مراسم به گامهای مثبت دولت تدبیر و امید در زمینه ابعاد کاهش تصدی گری، آموزشی با برگزاری کلاسهای تخصصی روزنامه نگاری وخبرنگاری بمنظور ارتقاء دانش اصحاب رسانه و شفاف سازی با مراجعه به سایت معاونت مطبوعاتی جهت مطلع گردیدن از سهم یارانه در حوزه مطبوعات مطالبی را بیان نمود.

وی نیاز به اهتمام و تلاش همه صاحبان خرد و اندیشه به منظور مرتفع نمودن مشکلات راخواستار شد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران با اهدای لوح سپاس، هدایا و ضیافت نهار در ساعت ۱۳ خاتمه یافت.

































منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

خروج از نسخه موبایل