نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شورای شهر پنجم بسیار باید متفاوت تر از شورای چهارم ظاهر شود

دیدار صمیمی فرماندار با اعضای شورای شهر با حضور امام جمعه ، معاون سیاسی فرماندار پیش از ظهر روز شنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش خبرشهر، دیدار صمیمی فرماندار با اعضای شورای شهر با حضور امام جمعه ، معاون سیاسی فرماندار پیش از ظهر روز شنبه  در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
فرماندار شهرستان قدس در این دیدار ضمن خیر مقدم به اعضای شورای شهر گفت : گاهی نظرات اعضای شورای شهر با هم متفاوت است و این تفاوت نظرات  نباید باعث اختلاف و انتقال آن به خارج از شورا شود .

وی ادامه داد : دغدغه اصلی هر شهرداری باید عمران شهر باشد ، لیکن دغدغه فعلی شهر حقوق کارکنان شهرداری شده است  که با داشتن ۱۴۰۰ نیرو در شهرداری ، افزایش نیرو خیانت  است .
فرماندار شهرستان قدس اظهار کرد : مشکلات شهر را بررسی و  اولویت بندی کنید ،  که همانطور که می دانید  عمده مشکلات شهر اشتغال – مشکلات بهداشتی – بافت فرسوده و اوقاف است . شهرداری هزینه های زیادی دارد و نیازمند مدیریت قوی است
.محمدی افزود : انتخاب شهردار نیزمهمترین موضوع شورای جدید است ..
وی ادامه داد :  جهش جهانی  اطلاعات و زندگی در عصری که تغیرات را همه مردم  لمس  می کنند ،  مردم از مسئولان انتظار خدمت دارند و این افتخارخدمت در پنجمین دوره شورا نصیب شما عزیزان شده است.
فرماندارافزود : اگر تفکر شورایی نباشد  صرف حضور در شورا نمیتواند کار ساز باشد و وظیفه خطیر شورایی با همدلی و مشارکت مردمی مقدور است .
محمدی ادامه داد :  باید باز خورد ها گرفته شود و بهبود وضعیت در شهر ایجاد شود ؛ نگاه ها ی سلیقه ای  مانع از نیل به رسیدن به اهداف سازمانی می شود .
باید نهاد های عمومی تقویت شود . در جلسات مشارکت های مردمی باید ابتدا مردم به باور برسند که شهروند  این شهر هستند و باید در تمامی امور مربوط به شهر مشارکت کنند .
مصوبات شورا ها برای  تطبیق به فرمانداری می آید و وجود ابهام باعث طولانی شدن امر می شود که نیازمند اصلاح روند است .
آسیب ها و کاستی ها ی شهرباید مورد مطالعه قرار گیرد و از اتلاف منابع پرهیز شود و پروژه ای که ایجاد می کنید همه ابعاد آن در نظر گرفته شود .
توزیع منابع مالی نیاز به دقت بیشتری است و لازم است آیین نامه ای  تهیه شود و بر اساس آن عمل شود .و بازخورد آن را نیز دریافت نمایند .
شهرستان قدس بسترهای زیادی  برای سرمایه گذاری دارد و نیازمند برنامه ریزی لازم است و تاکید مجدد بنده بر مشارکت مردمی است .
فرماندار شهرستان قدس در پایان جلسه تاکید کرد :شورای پنجم بسیار باید متفاوت تر از شورای چهارم ظاهر شود .



منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل