نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خطبه های نماز جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶شهرستان شهریار

امام جمعه شهریار گفت: سوءمدیریت بیش از تحریم اثرگذار است، اگر شرایط خوب مدیریت شود، بهترین اتفاقات را می‌توان رقم زد و بیشترین بهره را می‌توان برد و زمینه رشد، تعالی و پای کار آمدن تمام ظرفیت‌ها را فراهم کرد.

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در خطبه اول نماز عبادی- سیاسی این هفته شهریار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز بیش از همیشه لازم است در مسیر امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنیم، چراکه از این طریق می‌توانیم در تسهیل امور و حل مشکلات کشور یاری‌رسان باشیم، نه اینکه وظیفه را بر دوش دیگری بندازیم، چراکه همه ما مسئولیم.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب آمال و آرزوهایمان زیاد بود و از دشمن غافل بودیم که همه اینها موجب شد با عذاب روبه‌رو شویم؛ اما زمانی که معمار کبیر انقلاب با امر به معروف و نهی از منکر ذهن‌ها و دل‌ها را روشن کرد سرنوشت‌مان به دست خودمان رقم خورد و انقلاب پیروز شد.

امام جمعه شهریار در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران پیشگامان عرصه آگاهی‌رسانی هستند و لازم است به همین مناسبت یادشان را گرامی داریم و امروز اگر به خوبی در جریان رخدادها قرار می‌گیریم به واسطه حرکت موثر و ایثارگونه این افراد است که حتی در این مسیر شهدای بسیاری را نیز تقدیم کرده‌ایم.

سالمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو تصریح کرد: مناسبتی که در این هفته داریم روز حمایت از صنایع کوچک است که رهبر معظم انقلاب بیانات بسیاری در مورد حمایت از این صنایع داشته‌اند و امید است دولت دوازدهم نیز توجه ویژه‌تری به صنایع کوچک و متوسط داشته باشد؛ چراکه نگاه درست به این صنایع زمینه افزایش اشتغال را فراهم می‌کند.

وی گفت: این نکته را باید مدنظر قرار داد که سوءمدیریت بیش از تحریم اثرگذار است، اگر شرایط خوب مدیریت شود، بهترین اتفاقات را می‌توان رقم زد و بیشترین بهره را می‌توان برد و زمینه رشد، تعالی و پای کار آمدن تمام ظرفیت‌ها را فراهم کرد.

امام جمعه شهریار با اشاره به مناسبت پیروزی حزب‌الله لبنان عنوان کرد: پیروزی حزب‌الله در همین روزهای اخیر رخ داد و این رخداد به جهت بهره بردن از مقاومت و نهراسیدن آنها از دشمن و ایستادگی مقتدرانه در کنار توکل به خدا و حفظ وحدت و اتحاد موجب پیروزی شد و هر کشوری که اینها را داشته باشد سرافراز است.

سالمی ضمن اشاره به مناسبت دیگر هفته با عنوان سالروز آزادی اسرای دفاع مقدس تصریح کرد: اسرای دفاع مقدس به واقع کتاب‌های عظیم و پربرگی از رشادت و ایثار هستند که لازم است آنها را به نثر درآورد.

امام جمعه شهریار با اشاره به سکوت برخی نسبت به کشتار شیعیان تأکید کرد: مهر سکوتی که بر دهان برخی است معلوم نیست برای چیست؟ آیا قتل عام شیعیان به گوش آن‌ها نرسیده؟ هر اتفاقی که در منطقه رخ می‌دهد دست آمریکا در آن مشهود است که چنین مسائلی باید مورد توجه همه باشد که موضع‌گیری‌های خود را بابصیرت و توجه به پایه‌های نظام و انقلاب داشته باشند.































منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل