نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جمع آوری خودروها و چهارچرخ های دوره گرد از سطح شهر قدس

جلسه تعیین تکلیف جمع آوری ضایعات شهرستان صبح روز پنج شنبه به ریاست سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور رئیس سازمان پسماند شهرداری ، پیمانکار پسماند و تعدادی از مالکین مراکز خرید و فروش ضایعات شهر در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرشهر، جلسه تعیین تکلیف جمع آوری ضایعات شهرستان صبح روز پنج شنبه به ریاست سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور رئیس سازمان پسماند شهرداری ، پیمانکار پسماند و تعدادی از مالکین مراکز خرید و فروش ضایعات شهر در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه جوزایی رئیس پسماند شهرداری ضمن ارائه گزارش از روند سالهای قبل پسماند و تشریح برگزاری مزایده و درج ۵ نوبت آگهی در روزنامه و برنده شدن شرکت پیمانکاری اعلام کرد بر اساس قانون شرکت مورد نظر اجازه دارد از تردد خودروها و چهار چرخ های جمع آوری ضایعاتی که مجوز ندارند جلوگیری کند.

در این جلسه تعدادی از مالکین مراکز خرید و فروش ضایعات نیز حضور داشتند و اظهار داشتند : در حال حاضر ۲۵ گاراژ خرید و فروش ضایعات در اطراف شهر مشغول فعالیت هستند و حدود ۱۰۰ نفر در این مراکز مشغول فعالیت هستند و حدود ۴۰۰ نیروی دوره گرد در سطح شهر در زمینه پسماند همکاری می کنند و همچنین ۱۵ واحد از اداره صنعت معدن و تجارت مجوز جمع آوری فلزات را دریافت کرده اند و خواستار ساماندهی هستیم.

سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری با توجه به درخواست ایشان و حق و حقوق پیمانکار ، توصیه کرد

  در خصوص به کار گیری افراد در حال فعالیت از سوی پیمانکار مساعدت و همکاری صورت بگیرد



 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل