نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم از اهداف همیشگی اصحاب رسانه بوده است

دکتر سعید ناجی در پیامی که به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز گرامیداشت مقام خبرنگار صادر کرد آورده است: تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم در جهت افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی از اهداف همیشگی اصحاب رسانه بوده است.

به گزارش خبرشهر؛ دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این پیام ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به جایگاه آگاهی و علم آن را ابزاری مستحکم، مفید و تاثیرگذار در تصمیم گیری ها، انتخاب مسیر و حرکت در راه رشد و توسعه دانسته و فقدان آن را عاملی در جهت سقوط و گمراهی قلمداد کرده است .

فرماندار شهرستان شهریار، با اشاره به تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم در جهت افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی به عنوان اهداف همیشگی اصحاب رسانه  آورده است: این اهداف امروز به عنوان اصلی ترین دغدغه، سیاست و برنامه ی دولت تدبیر و امید قرار گرفته است و این تقارن و تلاقی اهداف را باید نشانه ای روشن از ایجاد بستر مناسب رشد و توسعه کشور در مقطع کنونی دانست .

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت و تجلیل از مقام و جایگاه خبرنگار این روز را، روز پاسداشت از همه ایثارگری ها و تلاش هایی دانسته است که افکار بلند، چشمان بیدار، قلم های نقاد و اندیشه های اصلاح گر را نمایندگی می کنند .

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و روزنامه نگاران در سالروز شهادت شهید صارمی که جان خود را در راه انجام وظیفه خطیر و ارزشمند اطلاع رسانی و خبررسانی نهاد  اظهار امیدواری کرده است که: بتوانیم ضمن ایجاد بستر مناسب در راه رشد آگاهی جامعه، این مسیر پرفراز و فرود را از موانع و مشکلات بزداییم و با توانمندسازی فعالان این عرصه، پاسخی مناسب به خواسته ها و نیازها بیابیم .

متن کامل پیام دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز خبرنگار :

به نام خدا

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را افزون خبر جانش‏ فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است

هر که آگه تر بود جانش قوی است

آگاهی و علم همواره ابزار مستحکم، مفید و تاثیرگذار در تصمیم گیری ها؛ انتخاب مسیر و حرکت در راه رشد و توسعه محسوب می شود و در فقدان آگاهی است که انسان، سرگشته و حیران، در فضای غبارآلود و تاریک بر هر شاخه سستی دست می یازد و نتیجه ای جز سقوط و گمراهی دستگیرش نمی شود .

در جامعه کنونی روزنامه نگاران و خبرنگاران پرچم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح، دقیق و سریع را بر دوش گرفته اند تا با تحکیم رکن چهارم مردم سالاری، زمینه شفاف سازی امور و پاسخگویی و مسئولیت پذیری متولیان امر را فراهم کرده تا بر شتاب رشد و توسعه کشور بیفزایند .

تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم در جهت افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی از اهداف همیشگی اصحاب رسانه بوده که امروز به عنوان اصلی ترین دغدغه، سیاست و برنامه ی دولت تدبیر و امید قرار گرفته است و این تقارن و تلاقی اهداف را باید نشانه ای روشن از ایجاد بستر مناسب رشد و توسعه کشور در مقطع کنونی دانست .

هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت و تجلیل از مقام و جایگاه خبرنگار، روز پاسداشت از همه ایثارگری ها و تلاش هایی است که افکار بلند، چشمان بیدار، قلم های نقاد و اندیشه های اصلاح گر را نمایندگی می کنند .

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و روزنامه نگاران در سالروز شهادت شهید صارمی که جان خود را در راه انجام وظیفه خطیر و ارزشمند اطلاع رسانی و خبررسانی نهاد امیدوارم بتوانیم ضمن ایجاد بستر مناسب در راه رشد آگاهی جامعه، این مسیر پرفراز و فرود را از موانع و مشکلات بزداییم و با توانمندسازی فعالان این عرصه، پاسخی مناسب به خواسته ها و نیازها بیابیم .

سعید ناجی

فرماندار شهرستان شهریار

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل