نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان قدس

کارگروه اشتغال شهرستان قدس پیش از ظهر روز سه شنبه با حضور شا کرمی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ، فرماندار و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرشهر، کارگروه اشتغال شهرستان یش از ظهر روز سه شنبه با حضور شا کرمی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ، فرماندار و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان قدس ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه ، این نشست را فرصت خوبی در جهت اشتغال زایی برشمرد و از اعضای حاضر در جلسه خواست با اطلاع رسانی دقیق و جذب کارورزان در جهت اشتغال نیروهای شهرستانی اقدام کنند.

شاکرمی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز در این نشست اظهار کرد : از اهداف طرح اشتغال فراگیر وزارت تعاون طرح کارورزی است که وزارت تعاون با ایجاد سامانه به مدیران استانی و شهرستانی این دسترسی را داده است که با پایش و پیگیری به موقع افراد ثبت نامی را جذب و وارد بازار کار کنند.

شاکرمی افزود : در این طرح کارورزی که ۴ الی ۶ ماه به طول می انجامد کارورز معافیت بیمه ای دارد و در صورت جذب از سوی کارگاه به مدت ۲ سال کارفرمای ان کارگاه از معافیت بیمه ای برخوردار می شود.

وی گفت : در حال حاضر ۷۱۵ کارورز در سامانه شهرستان ثبت نام کرده اند و تنها ۸ کارگاه ثبت نام پذیرش را تکمیل کرده اند که مستلزم اطلاع رسانی بیشتر در این زمینه است.
سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس خطاب به روسای ادارات خصوصا اصناف و صنعت معدن و تجارت گفت :  در جذب  کارورزان ثبت نامی تعجیل شود و اطلاع رسانی کامل برای ثبت نام متقاضیان و جذب ایشان انجام شود.

آدرس سایت ثبت نام کارورزان در سامانه کارورزی مستقر در وزارت تعاون https//karvarzi.gov.ir



منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

 

خروج از نسخه موبایل