نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملارد به ریاست خطیبی فرماندار ملارد و با حضور حاجی میراسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاونین فرماندار، بخشداران و شهرداران دو بخش ملارد و صفادشت در محل فرمانداری برگزار شد.

خطیبی فرماندار شهرستان ملارد ضمن خیر مقدم به حاضرین، ضمن تشریح خواسته های به حق مردم شریف ملارد بر لزوم پیگیری بیمارستان در حال احداث این شهرستان تاکید کرد و با اشاره به نبود تخت بیمارستانی در این شهرستان اظهار داشت:شهرستان ملارد از مناطق نوپای استان تهران محسوب می شود که در حوزه بهداشت و درمان با وجود اقدامات موثر و سازنده عملیاتی شده و حمایت های وزارتخانه متبوع و دولت با کمبودهایی مواجه است. خطیبی گفت: یکی از اولویت های شهرستانی این خطه به عنوان غربی ترین شهرستان  استان تهران با ۴۵۰ هزار نفر جمعیت به ساخت و احداث بیمارستان معطوف می شود. فرماندار ملارد اظهار داشت:در این سال‌ها همیاری و همدلی ویژه و سازنده‌ای در میان مسئولان این شهرستان وجود داشته است تا ساخت بیمارستان به نتیجه برسد تا جایی که در تأکیدات مکرر ائمه جمعه، فرمانداری، شورای اسلامی و حتی شهرداران در تریبون‌های مختلف سخنرانی و مجامع رسیدگی، موضوع بهره برداری از بیمارستان به‌صورت جدی و مستمر مطرح شده است. خطیبی گفت: امید آن داریم با تسریع عملیات احداث، بیمارستان مذکور یکی دیگر از وعده های دولت تدبیر و امید محقق شود. وی در ادامه طرح عظیم احداث پارک علم و فناوری سلامت را در شهرستان ملارد که اولین طرح در کشور می باشد، از توفیقات عظیم دولت یازدهم در حوزه سلامت در این شهرستان اشاره کرد و بر عزم جدی همه مسئولان بر اجرایی نمودن عملیات راه اندازی پارک و تأمین زیرساختهای لازم تأکید نمود.  ابلاغ تشکیلات اداری شبکه بهداشت و درمان ملارد، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شبکه وتجهیز بیمارستان سرلشکر خدایار در روستای امیرآباد توانبخشی از دیگر خواسته های خطیبی در این جلسه بود. در ادامه این جلسه حاضرین دیدگاه و نظرات خودرا نسبت به مسائل بهداشتی و درمانی در این شهرستان بیان نموده و تسریع در ساخت بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی ملارد را که به مطالبه عمومی تبدیل شده است را خواستار شدند.
لازم به ذکر است بعد از نشست مشترک فرماندار ملارد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از روند احداث بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی ملارد و دیگر پروژه های بهداشت و درمانی این شهرستان بازدید شد.
بنا بر این گزارش در این نشست ضمن انجام هماهنگی های لازم در خصوص پروژه ساخت بیمارستان بر ادامه روند فعلی، پیگیری اعتبارات مربوط به سفر رئیس جمهور به شهرستان ملارد، جذب کمک های مردمی در چارچوب تفاهم نامه فی مابین تاکید شد.

 

 

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل