نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تکمیل پروژه مدرسه ایرانی اسلامی شهید فهمیده شهرستان قدس

با مشارکت خیری نیک اندیش ، پروژه ایرانی اسلامی شهیده فهمیده شهرستان قدس ، درآینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در گفتگو خبرنگار از مشارکت خیر نیک اندیش ، جهت تکمیل پروژه ایرانی اسلامی شهیده فهمیده شهرستان قدس ، درآینده ای نزدیک خبر داد. بهمنش با اعلام این خبر گفت : خیر محترم ، رضا گل نراقی ، در تکمیل نهایی پروژه ایرانی اسلامی شهیده فهمیده کوی فرزان شهرقدس ، مشارکت خواهد داشت.

به گزارش خبرشهر ، محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان از مشارکت خیر  نیک اندیش ، رضا گل نراقی جهت تکمیل پروژه ایرانی اسلامی شهیده فهمیده شهرستان قدس ، درآینده ای نزدیک خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس افزود : پروژه ایرانی اسلامی شهیده فهمیده با زیر بنای بالغ بر ۹ هزار مترمربع  و به صورت مجتمعی آموزشی در سه بخش مستقل ولی مرتبط با هم و درمجموع ۳۶ کلاس درس ، از سال ۸۹ کلید خورده است.
بهمنش ادامه داد : این پروژه مهم و حیاتی برای شهرستان قدس ، با پیشرفت حدود ۸۵ درصدی ، متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات دولتی ، مدتی متوقف شده بود ، که با مشارکت این خیر محترم به زودی مراحل نهایی ساخت خود را گذرانده و شور و نشاط تعلیم و تربیت را لمس خواهد نمود.
گفتنی است ، تفاهم نامه این مشارکت بین خیر و مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس منعقد و به تأیید مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ومدیرکل نوسازی مدارس استان تهران ، همچنین مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران رسیده است.
لازم به ذکر است ، تمامی مدارس شهرستان قدس دو نوبته بوده و از تراکم بالای دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی و پرورشی  رنج می برد ، به طوری که تعدادی از کلاس های درس آن از مرز ۴۰ دانش آموز عبور کرده است و با توجه به مشکلات موجود در تأمین اعتبارات دولتی ، نقش بی بدیل و با ارزش خیرین مدرسه ساز احساس می گردد.
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قدس ، از تلاش های فراوان اداره کل نوسازی مدارس ، در پیشبرد پروژه ایرانی اسلامی شهید فهمیده شهرقدس ، علی رغم تمامی مشکلات موجود ، تقدیر و تشکر نموده و برای خیر تکمیل کننده این پروژه با ارزش ، آرزوی سلامتی و توفیق می نماید.

منبع:  روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل