نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 235 تن مرغ دولتی در ملارد

ماموران تعزیرات حکومتی استان تهران ۲۳۵ تن مرغ منجمد دولتی که قرار بود برای تنظیم بازار در برخی از استانهای کشور توزیع شود را در ملارد کشف کردند.

به گزارش خبرشهر ، رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: بر اساس دریافت گزارشی ازنگهداری مرغ های دولتی در سردخانه ملارد ، ماموران گشت تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور این مکان را شناسایی کردند.

بهمن حسن بیگی افزود:در بازرسی از این سردخانه بیش از ۲۳۵ تن مرغ دولتی با قیمت مصوب که سهمیه استان های مختلف کشور بود ، شناسایی و توقیف شد.

وی گفت:در بررسی ها مشخص شد فردی سودجو با واسطه گری و دلالی، مرغ های دولتی سهمیه استانهای مختلف کشور شامل مازندران، گیلان و آذربایجان شرقی و شهر تهران را خریداری کرده و در این سردخانه نگهداری می کند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: این فرد قصد داشت مرغ های تنظیم بازار را به صورت گرانفروشی و یا اقداماتی از قبیل فروش به رستوران ها و اغذیه فروشی ها و یا یخ زدایی و فروش به صورت مرغ زنده و جوجه کباب به همشهریان عرضه می گردد که این اقدام تقلب در کسب محسوب می شود.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: خرید و فروش مرغ های دولتی با نرخ مصوب در خارج از شبکه توزیع غیرمجاز و غیر قانونی است و در صورت مشاهده و یا اعلام تخلف، با متخلفان برخورد قانونی انجام می گیرد.

حسن بیگی گفت: پرونده این گشت جهت بررسی های لازم به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ملارد ارسال شد و مرغ های دولتی توقیف شده با دستور قضایی مجددا در شبکه تنظیم بازار توزیع می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل