نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ضرورت توجه به بهبود زیرساخت‌ها در روستاهای شهریار، قدس و ملارد

ائمه جمعه شهریار و ملارد بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های مناطق روستایی و همچنین حفظ کارکرد روستاها در زمینه کشاورزی و دامپروری تأکید کردند.

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی نوری در همایش شوراهای روستایی شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد که  امروز در محل تالار اوین ملارد با حضور نماینده مجلس و جمعی از مسئولان این سه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: وظیفه ما خدمت به شهروندان است و این به معنای حرکت در مسیر الهی است.

وی افزود: هر آنچه می‌خواهیم انجام دهیم باید برای رضای خدا باشد و برای بهبود این مهم راهکاری وجود ندارد جز اینکه در میان شهروندان باشیم که به واقع این مهم باعث می‌شود که امورات را به خوبی پیگیری کنیم.

امام جمعه ملارد با بیان اینکه در برنامه ششم توجه ویژه‌ای به روستاها شده که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد عنوان کرد: اگر برنامه ویژه‌ای در روستاها توسط شوراها تدوین و پیگیری نشود، هر چه اعتبار هم بیاید کار به خوبی پیش نمی‌رود، این یعنی در کنار جذب اعتبار و سرمایه باید مدیریت خوب و علمی داشت تا بهترین‌ها برای روستا و ساکنان آن فراهم شود.

حسینی نوری تصریح کرد: امروز باید مراقب باشیم تا روستاها در کنار توسعه و پیشرفت هم‌چنان قطب دامپروری و کشاورزی باشند و از کارکردهای خود فاصله نگیرند؛ چراکه این فاصله آسیب بسیار جدی به روستاها وارد می‌کند.

در ادامه هم‌چنین حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در این همایش خطاب به شوراهای روستاهای سه شهرستان اظهار داشت: با مدیریت و اقدام مبتنی بر برنامه‌ می‌توان خدمات را با سرعت بیشتری ارائه کرد و این توجه موجب بهبود زیرساخت‌ها می‌شود که در پایان چهار سال اگر خوب عمل شود به طور حتم وظیفه‌ای که به امانت بر دوش شما نهاده شده به خوبی به سرمنزل مقصود رسیده و به یادگار می‌ماند.

وی افزود: از چیزهایی که باعث دوری از خدمت‌رسانی می‌شود باید پرهیز کرد و همواره باید در این مسیر منویات و بیانات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داد؛ برای دستیابی به موفقیت باید افق دور را مدنظر داشته و چشم‌انداز سال‌های بعد را مورد توجه قرار دهیم؛ چراکه همیشه آینده‌نگری رشد و توسعه با کمیت و کیفیت را به همراه دارد.

امام جمعه شهریار عنوان کرد: خدمت همیشگی نیست و لازم است هر زمان که خداوند چنین توفیقی عنایت می‌کند و مجال خدمت به ما می‌دهد به خوبی بهره ببریم و این موضوع را نیز شوراها که نماینده مردم هستند باید مورد توجه قرار دهند که تنها با خدمت، ماندگار خواهند شد در غیر این‌صورت نام آنها در شوراها یک‌بار مصرف می‌شود.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل