نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شوراها مسئولیت توسعه فرهنگی و اجتماعی را دارند و نباید به اتاق‌ سیاسی تبدیل شوند

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها برای توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند و حرفی از سیاست در آن‌ها به میان نیامده و امروز نباید شوراها به اتاق‌های سیاسی تبدیل شوند.

به گزارش خبرشهر، همایش شوراهای روستاهای حوزه شهریار، قدس و ملارد با حضور مسئولان این شهرستان‌ها ظهر امروز در ملارد برگزار شد در این مراسم محمد محمودی شاه‌نشین با اشاره به اهمیت شوراها اظهار داشت: شوراها برای توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند و حرفی از سیاست در آن به میان نیامده که همواره باید به این نکته توجه کرد و امروز نباید شوراها به اتاق‌های سیاسی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: وظایف همه ما این است که سیاست‌های کلی نظام را پیگیری کنیم و هر لحظه در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و با پیشروی در مسیر ضوابط قانونی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم ملموس کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس با بیان اینکه اشتغال امری است که باید در همه جوانب چه روستاها و چه شهرها به آن توجه ویژه شود بیان کرد: باید به داشته‌های روستاها و شهرها توجه کرد و اعضای شورای شهر در مسیر پیشرفت و توسعه آن حرکت کنند و در واقع به دور از هرگونه تفکری که مخرب جایگاه شورا است، باید خدمات خود و مجموعه شهری روستایی را بهبود بخشید.

محمودی شاه‌نشین تصریح کرد: شورای دلسوز شب و روز نمی‌شناسد؛ فضای انتخابات را باید فراموش کرد و امروز رقبا، رفقای شما هستند و با توجه به توانمندی‌ها، دردهای مشترک که در روستاها و شهرها هست به خوبی پیگیری کنیم و به سمتی سوق دهیم که این دردها و مشکلات مشترک به سر منزل مقصود برسد و بهبود و التیام پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ملارد عنوان کرد: در منطقه ملارد اقدام خوبی در حوزه آب روستایی که ۱۵ سال مسکوت مانده بود انجام شد و در سال گذشته با همه نبود اعتبارات سه تصفیه‌خانه به بهره‌برداری رسید که در زمینه بازگشت پساب تاثیر داشته است که بسیار قابل توجه است.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس با بیان اینکه در حوزه بهداشتی، آموزشی، عمرانی و خدماتی مانند گاز اقدامات مفیدی در سال گذشته و پنج ماه اول سال در حوزه انتخابیه صورت گرفته است اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های حوزه انتخابیه را بدون توقف اجرایی می‌کنیم و رویکرد منطقه نیز بر این اساس است که با جدیت در مسیر خدمت‌رسانی و پیشرفت منطقه خود حرکت کنیم.

محمودی شاه‌نشین در پایان با اشاره به مسئولیت شوراها خاطرنشان کرد: نظم‌دهنده امور و خدمات در محدوده مسئولیتی خودتان هستید که باید جدیت باید در این مسیر حرکت کنید تا کاری کنید که ماندنی بوده و بعد از پایان دوره شورای‌تان مردم شما را به خدمات‌تان بشناسند.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل