نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز عملیات اجرایی سوله مدیریت بحران شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای فرعی پدافند غیر عامل در این شهرستان با اشاره به اهمیت سوله های مدیریت بحران در وقوع حوادث گفت:

عملیات اجرایی سوله مدیریت بحران شهرستان ملارد در هفته دولت آغاز خواهد شد. وی افزود: متاسفانه شهرستان ملارد با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در گذشته حتی یک سوله مدیریت بحران نداشت که در صورت بروز بحران هیچ اقدامی نمی توانستیم انجام دهیم . فرماندار ملارد گفت: عملیات اجرایی سوله مدیریت بحران شهرستان ملارد در زمینی به مساحت ۳ هزار و پانصد متر مربع در ضلع جنوبی فرمانداری در هفته دولت شروع می شود. وی گفت: پیشگیری در برابر بحران های احتمالی از اهمیت بسیاری برخودار است و بدین منظور مدیران دستگاه های خدمات رسان موظفند در برنامه مشخص و به طور منظم مانورهای آمادگی دربرابر مخاطرات و تهدیدها را اجرا کنند. ساماندهی جاده چیتگر محور ملارد به صفادشت، ایمن سازی کانال انتقال آب کشاورزی،جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز،قطع انشعابات غیر مجاز گاز و آمادگی دستگاه ها با بحران های احتمالی از دیگر خواسته های خطیبی فرماندار ملارد در این جلسه بود.
یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد نیز در این جلسه گزارش از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته را بیان کرده و گفت:پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی ۴ محور اصلی در مدیریت بحران می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه این جلسه هر یک اعضا به صورت جداگانه نقطه نظرات و پیشنهادات خودرا در برابر تهدیدهای احتمالی و بحران زا در این شهرستان را بیان نموده و برجدیت در پیگیری امورات محوله تاکید شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل