نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم سالگرد عملیات مرصاد در شهرستان شهریار با سخنرانی دکتر محسن رضایی

با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار مراسم سالگرد عملیات مرصاد در شهرستان شهریار با سخنرانی دکتر محسن رضایی برگزار شد

به گزارش خبرشهر؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش رزمندگان اسلام در سالگرد حماسه بزرگ عملیات پیروزمند مرصاد در شهرستان شهریار گفت: امروز هنگام ناامید کردن آمریکا ست .ما باید آمریکا را در نبرد اقتصادی ناامید کنیم و اقتصاد ما باید متحول شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام چهارشنبه شب در جمع اعضای کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان شهریار که به مناسبت سالگرد حماسه بزرگ عملیات پیروزمند مرصاد گرد هم آمده بودند، گفت: «دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) را که ولادت قلب مطمئن ایران اسلامی است، به همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که اتصال به این امام عزیز و خاندان نبوت، برای ما ایرانیان همچنان دارای فیوضات و برکات باشد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: عملیات مرصاد یکی از نقاط مهم دفاع مقدس است و به دلیل سرعت عمل و پایان سریع آن به نقش آن عملیات در پایان دادن به جنگ پرداخته نشده است. قطع نامه ۵۹۸ در اوج پیروزی های ایران در تیر و مرداد ۱۳۶۶ در شورای امنیت تصویب شد. یکسال طول کشید تا ما این قطعنامه را پذیرفتیم. هنگام صدور این قطعنامه ما در اوج اقتدار بودیم اماروقتی این قطعنامه را پذیرفتیم در شدید ترین وضعیت ضعف در جبهه ها قرار داشتیم. با پذیرفتن قطعنامه جنگ تمام نشد و نباید حوادث بعد از قطعنامه را نادیده گرفت . برخی می خواهند آگاهانه پذیرش قطعنامه را پایان جنگ بدانند و پیروزی جمهوری اسلامی را محو و کمرنگ کنند. کسی که می خواهد در مورد جنگ قلم بزند، باید با پژوهش و روش شناسی  و از سر آگاهی بنویسد. بعد از ۲۷ تیرماه  که فاصله آن تا ۵و۶ مردادماه  چند روز بود، به اندازه دو سال نبرد، در جبهه های جنگ گذشت و این هفت هشت روز به اندازه دو سال جنگ حادثه دردل خود دارد.



















منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل