نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تأسیسات شرکت گاز امیریه به مکانی دیگر منتقل می‌شود

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس با اشاره به حادثه اخیر انفجار یک واحد LPG در منطقه امیریه شهریار گفت: بنا به درخواست شهروندان امیریه، به زودی تأسیسات شرکت گاز این منطقه جابه‌جایی می‌شود.

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین با اشاره حادثه اخیر آتش‌سوزی یک واحد LPG در منطقه امیریه شهریار اظهار داشت: بعد از انفجاری که در شرکت گاز امیریه رخ داد، مقرر شد جلسه‌ای در مورد مشکلات شهروندان و همچنین ایمن‌سازی اینگونه مراکز برگزار شود، که در کمترین زمان ممکن این جلسه با حضور مسئولان مربوطه در فرمانداری شهریار برگزار شد.

وی افزود: پیش از انجام این جلسه تلاش بر این بود که ابعاد مختلف این اتفاق بررسی، و تصمیمات جامع و کاملی در این زمینه گرفته شود تا اقدامات به صورت کاملاً کارشناسی و تخصصی انجام شود و دوباره شاهد اینگونه حوادث که سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود، نباشیم .

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه شرکت گاز موظف شد تا نسبت به تأمین نیاز شهروندان اقدامات موردنیاز را انجام دهد بیان کرد: شرکت گاز منطقه ملزم شده تا در کمترین زمان ممکن به شناسایی این‌گونه مراکز غیرقانونی اقدام، و نسبت به ایمن‌سازی مراکز قانونی و همچنین جمع‌آوری سوپاپ‌های شارژ غیرمجاز تلاش کند.

شاه‌نشین عنوان کرد: جابه‌جایی محل شارژ LPG نیز از دیگر مواردی بود که به خواسته شهروندان امیریه، در این جلسه تصمیم‌گیری شد، که علاوه بر این مجموعه دامداری منطقه نیز ملزم به تغییر محل استقرار خود شد تا مشکلات ناشی از آن باعث آزار شهروندان امیریه نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آتش‌نشانی نیز ملزم شد تا نسبت به بررسی و شناسایی نقاط خطرآفرین و حادثه‌ساز در سطح شهرستان اقدامات مقتضی را انجام دهد، و در ادامه نیازهای مربوطه را بررسی و موارد را طبق قوانین و مقررات رسیدگی، اعلام و در جهت بی‌خطرسازی آن اقدامات لازم را پیگیری و به سرانجام برساند .

نماینده مردم شهرقدس، شهریار و ملارد در مجلس در پایان با بیان اینکه پیشگیری همیشه بهتر و کم‌هزینه‌تر از درمان است خاطرنشان کرد: این مهّم نه تنها در شهریار، بلکه لازم است در دیگر مناطق نیز پیگیری شود، و ما نیز به دنبال این هستیم که موارد موردنیاز در حوزه انتخابیه را پس از بررسی‌های موردنیاز و احصاء موارد با همّت مسئولان پیگیری و به سرانجام برسانیم.

 

منبع: تسنیم

 

خروج از نسخه موبایل