نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نخستین نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، نخستین نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملارد در سالجاری به ریاست مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور دیگر اعضای این کارگروه با هدف برگزاری دو همایش تجلیل از نخبگان و نقش بهداشت و سلامت و روان در کاهش آسیب های اجتماعی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مصوبات جلسات قبل این کارگروه مورد پیگیری قرار گرفت.در ادامه صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گزارشی از وضعیت شهرستان ملارد اعم از توفیقات در امر ورزش وحوزه وظایف و ماموریت های سازمانی مجموعه خود رابیان نمود. صیفوری گفت: شش قهرمان کاراته شهرستان ملارد همراه سایر ملی پوشان و کادر فنی کشورمان با حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان محل برگزاری رقابت های قاره کهن با کسب مدلهای رنگین باعث قهرمانی تیم کشورمان شدند. بررسی پدیده طلاق در شهرستان و تبعات آن در جامعه یکی دیگر از دستورات جلسه این کارگروه بود که مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد دراین جلسه اظهار داشت: طی سالهای گذشته همایش تجلیل از نخبگان از سوی شهرداری ملارد برگزارمی گردید و طی آن از نخبگان در رشته های مختلف تجلیل می‌شد که بنا داریم این همایش را امسال به صورت شهرستانی برگزار نماییم. شاهقلیان در این جلسه خواستار مشارکت همه دستگاه ها برای برگزاری این همایش به نحو احسن شدو بر کیفیت اجرای مراسم تاکید کرد. وی در ادامه از همه مسئولین دستگاه ها و ارگانهای مستقر در شهرستان خواست تلاش کنند تا با فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان از مسائل اجتماعی گام جدی برای مقابله با مسائل و پدیده های اجتماعی من جمله طلاق درسطح شهرستان برداشته شود. برگزاری همایش نقش بهداشت و سلامت روان در کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد. در ادامه هرکدام از دستگاه ها دیدگاه ها ی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این دوهمایش بیان نموده و بر تشکیل کیمته های هفت گانه علمی، قرانی و مذهبی، علم و فناوری و اختراع و ابتکار،هنری، فعالیت اجتماعی،ورزشی و کار آفرینی و صنعت برای شناسایی نخبگان و معرفی آنان به عنوان برگزیدگان در همایش تجلیل از نخبگان تاکید شد.
منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل