نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اقدامی که علیه بهداشت و سلامت مردم صورت بگیرد با آن برخورد می شود

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با محوریت پیشگیری از بروز بیماری های التور ، تب کنگو و اجرای برنامه ادغام بیماریهای غیر واگیر (اپراین) به ریاست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد .

به گزارش  خبرشهر، کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با محوریت پیشگیری  از بروز بیماری های  التور ، تب کنگو و اجرای  برنامه ادغام بیماریهای  غیر واگیر ( اپراین)  به ریاست  معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری  شهرستان قدس برگزار شد .
این جلسه با حضور دادستان و روسای ادارات  بهداشت ، آبفای روستایی ، اداره کار و تعاون ، محیط زیست ،تعزیرات ، و معاون شهردار ، نماینده اورژانس  و اداره صنعت و معدن وتجارت  در سالن جلسات فرمانداری  برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی فرمانداری گفت : اقدامی که  علیه بهداشت و سلامت مردم صورت بگیرد با آن برخورد می شود و همچنین  واحد های غیر مجاز می بایست تعطیل شود – استعمال دخانیات در اماکن عمومی طبق قانون ممنوع است و به همین  جهت در رستوران های سنتی نباید  قلیان  سرو  شود و باید قلیان های این واحد ها جمع آوری شود ؛
اینانلو افزود : شرکت های صنعتی که فاقد تصفیه خانه هستند و آلایندگی زیست محیطی دارند از طریق اداره محیط زیست تذکر داده شود و در صورت عدم اصلاح برخورد شود .
وی تاکید کرد : جمع آوری فروشنده های غیر مجاز و غیر بهداشتی ، جمع آوری قلیان سراهای غیر مجاز و نظارت بیشتر بر آن و همچنین پیگیری مزاحمت سگ های ولگرد در شهرستان حل و فصل شود.



منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل