نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اخذ مجوز اورژانس اجتماعی توسط بهزیستی ملارد / ۴ هزار پرونده فعال توسط بهزیستی ملارد پوشش داده شده است

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، ریاست و پرسنل اداره بهزیستی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری دیدار کردند.

به گزارش خبرشهر، همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی ، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد ،مرتضی قربانی رئیس بهزیستی شهرستان ملارد ، پرسنل اداره بهزیستی و روسای تامین اجتماعی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد دیدار کردند.
در این جلسه حجت السلام والمسلمین حسینی نوری با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: این روز بهانه ای برای تشکر از زحمات بهزیستی و تامین اجتماعی می باشد. بهزیستی توجه ویژه ای را از مسئولین و خیرین می طلبد و بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.
وی ضمن تبریک این روز و تقدیر از کارکنان به ضرورت ایجاد مشاغل برای معلولین و توانخواهان توسط شرکتها و کارخانه ها و لزوم دعوت از خیرین برای دیدار با معلولین در منازل و مراکز برای حل گوشه ای از مشکلات آنان اشاره کرده و افزود: بعضی افراد را خداوند مشخص می کند که در عرصه های مختلف خادمان مردم باشند.
مرتضی قربانی در این جلسه ضمن تشکر از حسن توجه امام جمعه به مجموعه بهزیستی توضیح داد:  تعداد ۴۰۰۰ پرونده فعال توسط بهزیستی ملارد پوشش داده شده است . همچنین ۱۳  مرکز نگهداری بیش از ۵۰۰ مجهول الهویه را ساماندهی می کند که زیر نظر این اداره هستند.
وی افزودبا اشاره به دریافت مجوز اورژانس اجتماعی (۱۲۳) توسط این اداره در شهرستان ملارد گفت: علی رغم عدم فضای کافی، مجوز این اورژانس اخذ و در حال راه اندازی می باشد.
مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه و تبریک هفته بهزیستی، عنوان کرد که بهزیستی و تامین اجتماعی از اداراتی هستند که بیشترین خدمات را ارائه می دهند . وی رئیس فعلی بهزیستی ملارد را جز مدیران نمونه شهرستان عنوان کرده و افزود: این ویژگی شامل پرسنل بهزیستی نیز می شود.
 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

 

خروج از نسخه موبایل