نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کسب رتبه قهرمانی بیست هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در رشته بدمینتون توسط دانش آموز شهریاری

 به گزارش خبرشهر، بیست وهشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در رشته بدمینتون انفرادی با قهرمانی رومینا تاجیک از شهریار به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش :در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهرخمین برگزارشد رومینا تاجیک توانست با غلبه بر رقیبان بر سکوی نخست این دوره از مسابقات قرارگیرد.

رومینا تاجیک قهرمان انفرادی آزاد بدمینتون شهرستان شهریار در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: ۵سال است که بدمیتون بازی می کنم و در مسابقات کشوری دارای رتبه می باشم هدفم از شرکت در مسابقات این است که المپیکی شوم و بتوانم پرچم ایران را بالا ببرم .

وی افزود: با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شدم و سعی کردم قهرمانیم را حفظ کنم با اینکه هفته پیش نایب قهرمان رنکیگ کشوری در اصفهان شدم و مقداری خسته بودم اما مراقب بودم که زحماتم هدر نرود و قهرمانیم همچنان حفظ شود.

قهرمان انفرادی بدمینتون اظهار داشت: سطح مسابقات درسطح بالا و خوبی بود همه برای قهرمانی می جنگیدند رقیب سختم در این دوره البرز بود که نسبت به رقیبان دیگر توانایی اش بیشتر و آماده تر بود ولی با این حال تمام تلاش خود را کردم و نتیجه اش را گرفتم.

 

خروج از نسخه موبایل