نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل از اعضای هیات اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، طی مراسمی از اعضای هیات اجرای،هیات نظارت و بازرسی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان ملارد تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه دست اندرکاران، انتخابات اردیبهشت امسال  را مهم و حساس خواند و از حضور مردم و برگزاری آن با کمترین حواشی خبرداد. وی انتخابات اعضای شورا در سطح منطقه و ریاست جمهوری در بعد کشوری و بین المللی را حائز اهمیت برشمرد و پیروزی واقعی در این انتخابات را مردم عنوان کرد. فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملارد ، برگزاری انتخابات در شهر ملارد بصورت الکترونیکی را تجربه جدید بیان کرد که به خاطر ناآشنائی مردم علیرغم مشکلات و کاستی ها به نحو احسن برگزار گردید.
مجتبی شاهقلیان ،رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد هم در سخنانی گزارشی از روند برگزاری انتخابات ارائه و تصریح کرد ،فرآیندی که در نحوه تحویل گیری صندوق های الکترونیکی که آخرین روزهای منتهی به روز انتخابات سپری شد.برگزاری انتخابات را در حد معجزه و در سطح کشور بی نظیر ذکر نمود. شاهقلیان افزود: مانند همه انتخابات ها در این دوره هم شکایاتی که در مسیر قانونی و در مهلت مقرر پیگیری و اقدامات لازم معمول گردد.
 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل