نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در جلسه شورای ترافیک شهرسان ملارد تصویب شد خیابان دانش غربی سرآسیاب دوطرفه می شود

به گزارش خبرشهر، جلسه شورای ترافیک شهرستان ملارد به ریاست خطیبی فرماندارشهرستان ملارد و با حضور سردار هاشمی مشاور استاندار تهران در امور ترافیکی، ثنایی موحد معاون مدیر کل امور حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران و دیگر اعضای این شورا برگزارگردید.

 

در این جلسه موضوعاتی از جمله بررسی مجدد تغییر جهات ترافیکی هسته مرکزی ملارد و تعیین و تکلیف مالکیت محور چیتگر (ملارد به صفادشت) با توجه به حادثه خیز بودن این محور مورد بحث قرار گرفت.
پس بازدید میدانی و بحث و بررسی اعضای شورای ترافیک این شهرستان ودر اجرای تکمیل طرح تغییر جهات حرکتی هسته مرکزی شهر دو طرفه نمودن خیابان دانش غربی محله سرآسیاب مورد تصویب این شورا قرار گرفت.
خطیبی فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان ملارد در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: در اجرای تغییر جهات ترافیکی از عید فطر سال ۹۵ شاهد کاهش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی شهر بودیم . خطیبی افزود: در اجرای این طرح در برخی از نقاط من جمله دو طرفه شدن خیابان دانش غربی و احداث خط ویژه برای خیابان امام خمینی مخالفت های مردمی را در پی داشت که این موضوع منجر شد تا کارشناسی های بیشتری صورت گیرد. فرماندار ملارد اظهار اشت: این موضوع به شورای ترافیک استان ارجاع داده شد و مقرر گردید کارشناسان استان با حضور در محل آخرین نتیجه از اجرای این طرح را اعلام نمایند که امروز پس از بازدید از خیابان های مذکور، با تصویب این شورا خیابان امام خمینی (ره) سرآسیاب در حالت فعلی و خیابان دانش غربی دو طرفه شد. فرماندار ملارد بر اجرای این طرح با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله نصب علائم راهنمایی و رانندگی و اطلاع رسانی عمومی تاکید کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح رفاه حال شهروندان عزیز برای تردد راحت می باشد و می طلبد همه دستگاه های مرتبط همکاری لازم را برای اجرای این طرح و رفع گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر اقدام نمایند. هوشمند سازی معابر، حضور فیزیکی پلیس در معابر اصلی ، مقابله با سد معبر و فرهنگ سازی در عبور و مرور از دیگر خواست های خطیبی در این جلسه بود.
در ادامه این جلسه شهردار ملارد از رفع اشکالات موجود در جاده چیتگر محور صفادشت به ملارد خبرداد و گفت: شهرداری آمادگی دارد در صورت واگذاری کامل این جاده اقدامات اساسی و زیر بنایی را انجام دهد. پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مالکیت محور چیتگر مقرر گردید جلسه ای با حضور مدیرکل اداره راهداری و نمایندگان استانداری برای تعیین و تکلیف ماکیت این جاده تصمیم گیری گردد.

خروج از نسخه موبایل