نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هیچ گونه مصوبه ای در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهرستان قدس نداشته ایم

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس در گفتگو با خبرنگار ضمن بیان اینکه هرگونه افزایش کرایه تاکسی در شهر قدس غیر قانونی است گفت: هرگونه افزایش قیمت تاکسی بعد از تصویب در شورا شهر و تایید فرمانداری اعلام جمعی خواهد شد.

 

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری قدس، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس ، ضمن بیان اینکه هرگونه افزایش کرایه تاکسی در شهر قدس غیر قانونی است گفت: هرگونه افزایش قیمت تاکسی بعد از تصویب در شورا شهر و تایید فرمانداری اعلام جمعی خواهد شد.

اصغر چرمی اظهار داشت: در برخی موارد شنیده شده که میزان کرایه تاکسی ها توسط برخی افراد صورت گرفته است که با جدیت در حال بررسی عوامل و مسببین این اقدام هستیم.

وی افزود: هر گونه افزایش کرایه تاکسی در خطوط تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس به هر نوع و مقداری غیر قانونی است و در صورتی که اقدامی در این خصوص صورت بگیرد مجموعه مدیریت شهری از طریق مسیر های قانونی این را بیان کرده و در اختیار عموم قرار خواهد داد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس تصریح کرد: موضوعی که باید به ان توجه شود این است که هرگونه افزایش نرخ کرایه در هر شهر تنها بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و طبق قوانین و مقررات صورت خواهد گرفت و بعد از تصویب  در فرمانداری اجرایی میشود و هر اقدامی غیر از این توسط افراد خودسرانه بوده و غیر قابل گذشت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهروندان گرامی شهر قدس در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ کرایه در هر یک از خطوط تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر قدس چه درون شهری و چه برون شهری  موارد را  در همان زمان با تلفن بازرسی این سازمان به شماره ۴۶۸۱۰۸۰۰-۰۲۱  تماس اعلام فرمایند.

خروج از نسخه موبایل