نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارگروه مدیریت جامع آبخیز داری شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، در نخستین جلسه مدیریت جامع آبخیز داری شهرستان ملارد،نیازها و اولویت های آبخیزداری در دو روستای گمرگان و حسین آباد هپشلو مودر بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست سلطانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و با حضور حقانی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد ، مصوبات جلسه قبل قرائت و گزارش عملکرد هرکدام از اعضا درباره مصوبات فوق الذکر ارائه گردید. تامین آب شرب ، لایروبی قنات،بازنگری طرح هادی، مشکلات زیست محیطی، احداث ساختمان دهیاری، توسعه مشاغل خانگی و حل اختلاف در خصوص پلاک های ثبتی در بهره برداری از مرتع  از مواردی بود که در این کارگروه بعنوان نیازهای اولیت های دو روستای مذکور مطرح و برای حل و فصل آنها تصمیم گیری شد.
در این جلسه همچنین برخی پیشنهادات همچون جداسازی آب شرب و آب غیر شرب برای دام و کشاورزی ، احداث منطقه ویژه تامین انرژی پاک و خورشیدی، اجرای طرح فوق اختصاصی برای متقاضیان که مایلند کون های جانوری را در این مناطق پرورش و نگهداری کنند مطرح و مقرر شد طرح پیشنهادی آن برای جلسه آتی آماده و ارائه گردد.

خروج از نسخه موبایل