نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری ملارد ، جلسه شورای عمومی شهرستان ملارد به ریاست حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ملارد و با حضور خطیبی فرماندار این شهرستان و سایر اعضای این شورا در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی صفادشت برگزار شد .

خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه ،  برگزاری  این گونه جلسات در محیط های صنعتی و کارگاهی را با توجه به نامگذاری ارسال نامه تولید اشتغال ، کار  ارزشمند و خوبی دانست که باعث می گردد تا مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات موجود در حوزه اشتغال و تولید آشنا شوند .
وی در ادامه ضرورت به ترویج فرهنگ کار و تلاش اشاره کرد و گفت : این نگاه باید در جامعه بستری پیدا کند که همه ، قادر هستیم با وجود محدویت ها و کمبود ها ، دست به کاری بزرگ زده و ناامید نشویم .
خطیبی شرکت سازه گستر مدحت را میزبان اعضای این شورا بود مثال  زد و افزود : استفاد از افراد معلول و همچنین روحیه کار آفرینی باعث شده این شرکت در سطح ملی و بین المللی بدرخشد و خود اتکائی  را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آورد .
فرماندار ملارد در شهرک صنعتی صفادشت هم خاطرنشان کرد تعیین محدود این شهرک ، توسعه زیر ساخت ها حل و معضل چند مدیریتی و حضور صنایع دانش بنیان از مواردی است که می تواند به توسعه رونق بیشتر این شهرک بیافزاید .
خطیبی مهترین کارها در سال جاری را هماهنگ و پیگیری مشکلات موجود بر سرراه تولید و اشتغال دانست و از همه دتگاههای دولتی ، خصوصی خواست در این باره چاره اندیشی و اقدام کنند . امام جمعه ، مدیر شرکت سازه گستر مدحت ، رئیس هیات مدیره شهرک صنعتی صفادشت روسای ادارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و صنعت معدن و تجارت از دیگر افرادی بودند که این جلسه به ایراد سخن پرداختند
در ادامه اعضای شورا فرهنگ  عمومی شهرستان ملارد از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند .

خروج از نسخه موبایل