نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پروژه 51 هکتاری توسعه کشت گلخانه ای در شهرستان قدس

جلسه توسعه کشت های گلخانه ای و قارچ خوراکی به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان قدس بعداز ظهر روز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ،  جلسه توسعه کشت های گلخانه ای و قارچ خوراکی به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان قدس بعداز ظهر روز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.                                                                                                                                                                  در این نشست که رئیس اداره محیط زیست و نمایندگان ادارات راه و شهرسازی ، بانک کشاورزی ، نظام مهندسی ، امور آب جنوب غرب استان و بخشداری حضور داشتند برنامه ریزی لازم جهت توسعه واحدهای گلخانه ای و قارچ خوراکی صورت گرفت.
گفتنی است پروژه ۵۱ هکتاری در روستای هفت جوی شهرستان قدس جهت توسعه کشت گلخانه ای در نظر گرفته شده است.

عمده ترین مشکل مطرح شده در این جلسه تامین آب سالم جهت کشت گلخانه ای بود که به دستور معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان مقرر شد تمهیدات لازم صورت گیرد و این پروژه به بهره برداری برسد.





خروج از نسخه موبایل