نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کنکور سراسری در 4 حوزه امتحانی ملارد برگزار می شود

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری به ریاست امیر یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد ، رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر دستگاههای مرتبط در محل فرمانداری برگزار گردید .

یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد در این جلسه با بیان اینکه روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه کنکور سراسری برگزار می شود، تصریح کرد: تعداد داوطلبان امسال ۳۷۶۴ نفر است که در ۴ حوزه امتحانی در دو روز شرکت خواهند کرد. وی ضمن تاکید به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها و همچنین برگزاری کنکور به بهترین نحو ممکن گفت: داوطلبان کنکور سراسری را فرزندان خود بدانیم بنابراین باید طوری در برگزاری آزمون دقت کنیم که تمرکز داوطلبان به هم نریزد.
معاون فرماندار افزود: حدود ۶۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون خانم ها هستند که این مساله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین تر می کند و بیشترین شرکت کنندگان هم در رشته علوم تجربی هستند.
وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند، ادامه داد: سرپرست سالن ها از همین امروز فضای برگزاری آزمون را مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کنند.
یقین لو تصریح کرد : کنکور شاید بهترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال به امید این روز و موفقیت در این روز برنامه ریزی کرده اند لذا همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و انضباط ، امنیت ،صندلی های مناسب ،همراه نداشتن موبایل ، کنترل آمد و رفت ها ، ترافیک و استقرار اورژانس  مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

خروج از نسخه موبایل