نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد،آیین تجلیل از فعالان و خادمان قران کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه ملارد ، خطیبی فرماندار ملارد ، روسای دستگاه ها اداری شهرستان و مدیران و فعالان موسسات قرانی در سالن امفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد برگزار شد .

در این مراسم خطیبی فرماندار ملارد ضمن قدردانی از مدیریت  و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سخنانی به اهمیت و نقش قران کریم در زندگی انسان پرداخت . خطیبی اظهار داشت: قرآن امر مهمی در زندگی است و به اعتقادات، ریشه و اصل نظام ما مربوط بوده و  اصل نظام ما برگرفته از قرآن کریم است. فرماندار ملاردگفت: ما توانستیم با نور قرآن، انقلاب خود را به سایر کشورهای اسلامی صادر کنیم و امروز شاهد بیداری امت اسلام در جهان هستیم. وی بر شناسایی نقاط ضعف و تقویت هرچه بیشتر موسسات و محافل قرآنی تاکید داشته و ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی را در سطح شهرستان خواستار شد.
فرماندار ملارد ابراز امیدواری کرد با هماهنگی همه مسئولان می توان به این اهداف دست یافته و جوانان را با مفاهیم قرآنی بیش از پیش آشنا کرد.
همچنین در ادامه از ۸۰ نفر از خادمان و قاریان قران کریم شهرستان به سبب فعالیت های خود در رشته های مختلف قرآنی اعم از حفظ ، قرائت و تجوید  با اهداء لوح سپاس و جوایز تجلیل شد .
گفتنی است این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و با همکاری دفاتر امامان جمعه ملارد وصفادشت، شهرداری های تابعه و سازمان تبلیغات اسلامی  برگزار گردید.

خروج از نسخه موبایل