نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

100هزار متر مربع به سرانه فضای سبز شهر قدس افزوده می شود

معاون خدمات شهری شهرداری قدس در گفتگو با خبرنگار از افزایش ۱۰۰ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز شهر قدس خبر داد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از افزایش ۱۰۰ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز شهر قدس افزوده خواهد شد.

رحیم اسدی در این رابطه گفت : در راستای برگزاری جلسات متعدد فضای سبز و تاکید معاونت عمرانی فرمانداری ، افزایش سرانه فضای سبز  شهر قدس طرح های متنوعی از سوی شهرداری در نقاط مختلف این شهر در دست انجام است.

وی توسعه فضای سبز شهری را از اولویت های شهرداری قدس در سال جاری بر شمرد و افزود : ۹ طرح فضای سبز شامل احداث بوستان های محله ای در نقاط مختلف شهر و جنگلکاری کمربندی های اطراف شهر در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد که با اجرای آن ۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر قدس در سال۹۶ افزوده خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قدس تصریح کرد : ساخت بوستان فرهنگیان واقع در خیابان بلال حبشی،بوستان سلامت در بلوار ۴۵ متری انقلاب،بوستان تندرستی در محله سرخه حصار و بوستان خطی انتهای بلوار امام زاده  از جمله طرح های فضای سبز در دست اجرای این شهرداری در سالجاری می باشد.
اسدی یادآور شد : همچنین عملیات اجرایی احداث ۳ بوستان دیگر در شهرک فرزان،بلوار ۳۰متری شهدا ، کوچه دانیال و جنگلکاری کمربندی های اطراف شهر از جمله حاشیه جاده چیتگر و فتح در دستور کار حوزه خدمات شهری قدس قرار دارد و در سال ۹۶ شاهد افتتاح و بهره برداری از آنها خواهیم بود.
وی در پایان گفت : توسعه فضاهای سبز شهری با توجه به گسترش روز افزون زندگی شهرنشینی تاثیر بسزایی در زمینه افزایش نشاط و شادابی در جامعه و در بین شهروندان خواهد داشت که امیدواریم با اجرای طرح های فوق شاهد افزایش چشمگیر سرانه فضای سبز شهر قدس در سال۹۶ و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز باشیم.

خروج از نسخه موبایل