نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خطبه های نماز جمعه 2 تیر1396

به گزارش خبرشهر، نماز جمعه این هفته شهرستان شهریار به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سالمی؛امام جمعه محترم شهرستان شهریار وبا سخنرانی قبل از خطبه های حجت الاسلام والمسلمین علیزاده:معاونت محترم سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور(به مناسبت روز قـــــدس) و همچنین با حضور پرشور مردم ولایتمدار وشهید پرور شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهریار گفت: دشمن همیشه دشمن است رژیم صهیونیستی و کشوری به این نام وجود ندارد و لحظه‌ای از این سخن و شعار یعنی مرگ بر اسرائیل و آمریکا دست برنخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی این هفته شهریار که با حضور پرشور عموم مردم و مسئولان نمازگزار و روزه‌دار همراه بود، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا اظهار داشت: امروز عموم مردم یکی از جهادها را با زبان روزه انجام دادند که مشت محکمی بر دهان دشمنان و ظالمان کوبیدند و با مشت‌های گره کرده در صحنه حضور داشتند.

وی ادامه داد: جهاد همیشه وجود دارد و امروز مردم با حضور در راهپیمایی جهاد کردند، جهادی که ایستادگی در مقابل دشمنان و استکبار و صهیونیسم است.

امام جمعه شهریار ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: دشمن همیشه دشمن است، رژیم صهیونیستی و کشوری به این نام وجود ندارد و لحظه‌ای از این سخن و شعار یعنی مرگ بر اسرائیل و آمریکا دست برنخواهیم داشت.

سالمی با اشاره به اقدام اخیر سپاه در هدف قراردادن مواضع داعش گفت: در مورد شلیک موشک‌ها به مواضع تروریست‌ها، دنیا دید که یک ترقه‌بازی پاسخش موشک است و این حرکت ارزنده دنیای ظلم و استکبار را خفه کرد و زبانشان را بند آورد.

وی ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو خاطرنشان کرد: هفتم تیر یکی از همین مناسبت‌ها است که به این مناسبت یادواره‌ای به صورت شهرستانی نیز برگزار می‌کنیم؛ مناسبت دیگر آغاز هفته قوه قضائیه است که ضمن تبریک آن امیدواریم عدالت قضایی در کشور رعایت شود.

 



























خروج از نسخه موبایل