نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵ شهر شهرستان شهریار برگزار می‌شود

فرماندار شهریار گفت: برای نخستین بار راهپیمایی روز قدس در شهریار در ۵ شهر باغستان، اندیشه، شهریار، وحیدیه و صباشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرشهر به نقل از تسنیم، سعید ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار با اعلام این خبر اظهار داشت: روز قدس یکی از مهّم‌ترین روزهایی است که بعد از انقلاب اسلامی به عنوان یک روز جهانی مطرح شده که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این روز را مشخص کردند و امروز شاهد این هستیم که در تمام دنیا این روشنایی وجود دارد و کانون و چراغ این روشنایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: روز قدس روز دفاع از مظلومیت بشریت است و احساس می‌کنم که همین مسئله است که دنیا و تمام آن‌هایی که ظلم و ستم را برنمی‌تابند پای کار آورده است.

فرماندار شهریار تصریح کرد: دنیای استکبار و آن‌هایی که احساس می‌کنند با خوی استکباری خود می‌توانند بر دنیا سیطره داشته باشند، این را باید بدانند که ظلم هیچگاه پا برجا نخواهد ماند، و شکل‌گیری این مظلومیت‌ها در مقابل این ناملایمات به‌زودی چهره ظلم را سیاه و طومار استکبار را می‌پیچید.

ناجی در ادامه با بیان اینکه فلسطین نه تنها در میان مسلمانان بلکه در بین بسیاری از جوامع غیرمسلمان نیز نماد مظلومیت است گفت: اگر امروز گفته می‌شود که فلسطینیان باید به سرزمین خود بازگردند و اینکه پاسخ محکمی به ظالمان جهان داده شود، زیرساخت تفکری‌اش همین دفاع از مظلوم است و روز قدس به همین جهت اهمیّت بالایی دارد و دنیا را هر سال هوشیارتر می‌کند که اتفاقاتی در دنیا در حال رُخ دادن است که باب میل بشریت و فطرت انسانی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در شهریار، مراسم روز قدس در ۵ شهر باغستان، اندیشه، شهریار، وحیدیه و صباشهر برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها و جلسات برگزار شده، سعی داریم روز قدس را در امنیت و آرامش بالا و با حضور پرشور عموم مردم برگزار کنیم.

 

خروج از نسخه موبایل