نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئولان شهریار تلاش کنند که از مردم نمره منفی نگیرند

فرماندار شهریار با اشاره به روند برگزاری انتخابات شورای شهر گفت: مردم رفتارهایمان را رصد می‌کنند و باید مراقب باشیم که از مردم عقب نمانده و نمره منفی نگیریم.

به گزارش خبرشهر، سعید ناجی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به وضعیت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهریار اظهار داشت: از تلاش همه مسئولان حاضر جهت برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات در پایان اردیبهشت ماه تشکر می‌کنم که از توان خود برای برگزاری پرشور و شعور انتخابات حرکت کردند.

وی عنوان کرد: هیچ انتخاب و انتخاباتی بدون سوال و پرسش نیست و البته با توجه به روشن بودن قوانین در این مورد هر گونه اقدامی در مسیر قانون بوده و مجموعه نظارتی نیز به خوبی اقدام کرده و همچنان مشارکت بالای ۷۰ درصد مردم نشان از مشروعیت و مقبولیت نظام دارد و راهگشا برای عرض اندام در جامعه جهانی کشور است.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه امروز باید در بیان مواضع خود در یک چارچوب و حدودی اقدام کنیم افزود: باید مراقب مواضع خود باشیم، چراکه مردم رفتارهایمان را رصد می‌کنند و باید مراقب باشیم که از مردم عقب نمانده و نمره منفی از مردم نگیریم.

ناجی بیان کرد: همه ما با مفهوم قدرت ارتباط داریم و باید دقیق باشیم که تریبون و جایگاه، ما را محسور نکند و این را باید دانست که قدرت مطلق تنها خداوند است و این مهم در قانون اساسی به وضوح بیان شده است و حواسمان باید باشد که سوءاستفاده از قدرت باعث می‌شود که در مسیری غیر قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه انتخابات موهبتی است که نشان تدبیر بشریت است عنوان کرد: انتخابات نتیجه جانفشانی‌های امام و شهداست و باید در این مورد شکرگزار باشیم که چنین نعمت‌هایی در جامعه داریم که به نوعی احترام به نظر مردم و توجه به مطالبات مردم خود شکرگزاری است.

فرماندار شهریار ضمن اشاره به اینکه رقابتی شکل گرفته و امروز دیگر به پایان رسیده گفت: اکنون زمان رقابت تمام شده و لازم است از این به بعد در کنار هم قرار گرفته و پرتلاش در جهت خدمت به مردم حرکت کنیم و خواست مردم باید در رأس امورمان باشد.

ناجی با اشاره به اینکه در این مسیر نقد لازم است، اما نباید از مسیر خود خارج شود و مخرب باشد تأکید کرد: باید در دفاع از عملکرد خود کوشا باشیم و اگر روش غیرمرسوم در جهت نقد بهره‌برداری شود ما ساکت نمی‌نشینیم و انفعال نداریم و منزوی نیستیم.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و امنیت کمترین آسیب‌ها را داشته‌ایم، البته در مورد آب شرب مشکلاتی داریم و حتی در حوزه آب کشاورزی نیز مشکلاتی وجود دارد و در تلاش هستیم که به سمت رفع و رجوع آن حرکت کنیم.

فرماندار شهریار با بیان اینکه در انتخابات شوراها، قانون قدری دست‌ها را بسته و انتظارات ارتباطی با فرمانداری ندارد گفت: فرمانداری در زمینه انتخابات شوراها وظیفه‌اش اجراست و نواقصی در قانون و برداشت‌های ما وجود دارد و پیش‌بینی‌هایی توسط قانونگذار شده و ما تلاش کردیم اعلام نظر خاص نشود و تنها بر مبنای قانون حرکت کنیم و بر این واقفیم که ملاک کارمان همیشه قانون بوده و باشد.

ناجی در پایان خاطرنشان کرد: با همه مشکلات در شهرستان شهریار نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر رأی دادند و کسی نگفت که درصد تخلف چه مقدار است و هر جا که لازم بود اقدام مربوطه را در حوزه قانون به خوبی انجام داده و ارجاعات لازم را به روشنی بیان کردیم و اقدامات به‌زودی توسط مراجع ذی‌صلاح اعلام می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل