نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پایان شهریور؛ آخرین مهلت برای نوسازی تاکسیهای فرسوده شهرستان قدس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قدس در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری اعلام کرد : پایان شهریور ماه امسال آخرین مهلت ثبت نام در طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده با عمر بیش از ۱۰ سال است.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری قدس ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قدس در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری اعلام کرد : پایان شهریور ماه امسال آخرین مهلت ثبت نام در طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده با عمر بیش از ۱۰ سال است.
اصغر چرمی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه  طرح چندین مرحله تمدید شده ، این آخرین مهلتی است که به مالکان این خودروها داده شده است تا نسبت به تعویض تاکسی های فرسوده خود اقدام کنند، در غیر این صورت اجازه تردد به تاکسی های آنها درسطح شهر داده نمی شود و درصورت تردد توسط پلیس راهور اعمال قانون می شوند.

وی یادآور شد: در پایان این طرح برابر دستورالعمل های صادره کلیه خدمات ارائه شده  این سازمان از قبیل بیمه و تمدید پروانه فعالیت  متوقف و جریمه اعمال می گردد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس با تأکید بر اینکه این سازمان عزم جدی برای نوسازی ناوگان خود در سال جاری دارد، گفت: تاکنون ۲۱۰ تاکسی ناوگان تاکسیرانی شهر قدس نوسازی شده اند و تنها ۶۰ دستگاه خودروی مشمول طرح ، موفق به نوسازی نشده اند که انتظار می رود مالکان آنها هرچه زودتر نسبت به این امر اقدام کنند.

چرمی  ابراز امیدواری کرد در مهلت باقیمانده تمامی تاکسی های فرسوده از چرخه حمل ونقل عمومی شهر قدس حذف شوند و تاکسی دارانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در این طرح ثبت نام کنند، تا زمان تعیین شده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۰ میلیون تومان وام چهارساله با کارمزد ۱۶ درصدبه تاکسی‌داران پرداخت می شود، افزود: اقساط این وام ماهانه ۵۷۰ هزار تومان است و این تفاوت از سهم آورده راننده که پنج میلیون و۵۰۰ هزار تومان می باشد کسر می شود .

مدیرعامل تاکسیرانی شهر قدس تأکید کرد: تاکسی‌هایی که عمر آنها از ده سال گذشته و مدل آنها ۱۳۸۵ به پائین است می‌توانند از این وام استفاده کنند.

خروج از نسخه موبایل