نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار سرپرست اداره کتابخانه های عمومی با رئیس آموزش و پرورش شهرستان قدس

عالیه یوسفی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی ،در گفتگو با خبرنگار از برگزاری دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان در راستای پیشبرد اهداف تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، عالیه یوسفی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی ، از برگزاری دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان در راستای پیشبرد اهداف تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود : در این جلسه که با حضور محمدرضا بهمنش رئیس اداره آموزش و پرورش، جناب آقای قاسمی معاونت پرورشی این اداره و حیدری مسئول کتابخانه مرکزی شهرستان قدس تشکیل شد نکاتی پیرامون تفاهم نامه جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور با آموزش و پرورش مطرح شد.
همچنین عالیه یوسفی عنوان کرد که در جلسه یاد شده خواستار همکاری های بهتر و بیشتر مدارس و کتابخانه های عمومی در زمینه های برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای در سطح وسیع تر و با کیفیت بهتر و همچنین برگزاری برنامه های مناسبتی ویژه در ایامی مانند روز دانش آموز و … در سطح کل شهرستان شدیم.
وی افزود : رئیس آموزش و پرورش شهرستان قول مساعدت و همکاری های لازم جهت پیشرفت و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان شهرستان را دادند.

خروج از نسخه موبایل