نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، دومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد به ریاست مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی و انتظامی و با حضور دستگاههای عضو کمیسیون این شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

یزدان یار دبیر کمیسیون ضمن  آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه ضیافت الهی ، با تاکید بر ضرورت فعالیت فرهنگی در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی به نقش ارتقای آگاهی مردمی در پیشگیری از قاچاق اشاره کرد و خواستار تمرکز دستگاهها بر امور فرهنگی و پیشگیرانه در کنار فعالیت های نظارتی و کنترلی شد. وی از اعضاء خواست ضمن آنالیز عملکرد سال خویش و احصاء نقاط ضعف و قوت ، با بهره گیری از خروجی مثبت آن نسبت به ارائه برنامه عملیاتی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۶ اقدام نمایند. یزدان یار افزود طرح ثبت مشخصات انبارهای دولتی و خصوصی در سامانه جامع انبارها با هدف کنترل و پیشگیری انجام می شود و امیدواریم با تلاش و جدیت اعضای کمیسیون خصوصا اداره صنعت ، معدن و تجارت شاهد عملیاتی شدن این مهم در شهرستان باشیم.
سپس نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اردیبهشت ماه ارائه و بر همکاری سایر دستگاهها در جهت راه اندازی سامانه جامع انبارها تاکید نمود. وی تعداد بازرسی های صورت گرفته را ۴۴۶ مورد عنوان کرد و افزود: ۲۲ مورد منجر به تنظیم صورتجلسه کشف کالا گردیده است.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کمیسیون به ارائه گزارش اقدامات و نکته نظراتشان در راستای دستور جلسه پرداختند.

خروج از نسخه موبایل