نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مهار80مورد حادثه در شهرستان قدس طی اردیبهشت ماه امسال

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری از وقوع بیش از ۸۰مورد حادثه در سطح شهرستان قدس طی اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرشهر، روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در گفتگو با خبرنگار از وقوع بیش از ۸۰مورد حادثه در سطح شهرستان قدس طی اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
علی رزاقی در تشریح عملکرد واحد پیشگیری و آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در اردیبهشت ماه ۹۶  اظهار داشت : ۸۲مورد حادثه در سطح شهرستان طی ماه گذشته به وقوع پیوسته است که با گزارش سریع شهروندان و حضور بموقع عوامل آتش نشانی عملیات امداد و نجات،اطفای حریق و ایمن سازی محل حوادث در کمترین زمان ممکن به انجام رسیده است.

وی با اشاره به ۳۷ مورد حادثه آتش سوزی بوقوع پیوسته در اردیبهشت ماه سال جاری، یادآور شد : از این تعداد حادثه آتش سوزی۱۰ مورد مربوط به واحدهای مسکونی،۵مورد واحد تجاری ،۱مورد صنعتی و کارگاهی،۲مورد باغ و کشاورزی،۳ مورد مربوط به وسائط نقلیه،۱۳ مورد مربوط به ضایعات و۳مورد سطل زباله مکانیزه بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در تشریح سایر حوادث رخ داده و اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان یادآور شد : ۶مورد نجات حیوانات،۱۶مورد محبوس شدن در آسانسور و منزل مسکونی،۵مورد نشت آب و گاز،۲مورد آبگرفتی ، ۲مورد ریزش آوار، ۷ مورد سقوط درخت و اجسام ،۱مورد گیر کردن انگشتر در دست و۳ مورد تصادف وسایل نقلیه(سایر حوادث ۳ مورد) از جمله حوادث به وقوع پیوسته در ماه اخیر می باشد.

رزاقی در خصوص تعداد مصدومین و فوت شدگان در ماه گذشته یادآور شد : ۸ نفر از شهروندان در حوادث اردیبهشت ماه سال جاری دچار مصدومیت شدند که از این تعداد۵نفر مرد و ۳ نفر زن بوده که با حضور به موقع عوامل امداد رسان اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردیدند.خوشبختانه در میان حوادث اردیبهشت ماه مورد فوت شده وجود نداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد : رعایت نکات ایمنی توسط یکایک شهروندان مانع بروز حوادث ناگوار می شود که  امیدواریم با رعایت و بکار بستن این نکات در زندگی روزمره از سوی مردم شاهد کاهش چشمگیر حوادث تلخ و ناگوار در ماه های آینده باشیم.

 

خروج از نسخه موبایل