نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دستگاه قضایی شهرقدس برای مطالبه حق مردم، ملاحظه هیچ مسئولی را نمی‌کند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با اشاره به پیگیری پرونده تعاونی کوی فرزان گفت:‌ قطعاً در برابر قانون همه باید پاسخگو باشند، و در صورت ارتکاب به جرم، مجازات می‌شوند، حتی اگر نزدیک‌ترین فرد به شخص بنده باشد.

به گزارش خبرشهر، مجید کاویانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار، با اشاره به پرونده تعاونی مسکن کوی فرزان اظهار داشت: در ارتباط با پرونده کوی فرزان اعلام آمادگی کردیم که اگر کسی بیاید و شکایتی بکند، با جدیت بررسی و رسیدگی کنیم.

وی افزود: به علت خصوصی بودن تعاونی، ورود دستگاه قضایی به پرونده مستلزم وجود شاکی است، و دادستانی به ‌تنهایی نمی‌تواند ورود کند، هرچند به شورا و فرمانداری به ‌صورت کتبی اعلام کرده‌ایم که ما حاضریم شعبه‌ای‌ را برای پیگیری این موضوع اختصاص دهیم و در صورت شکایت مردم، ما موضوع را پیگیری کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با بیان اینکه دلیل تأخیر در واگذاری واحدها می‌تواند مسائل اقتصادی و رکودی که در کل کشور به وجود آمده، باشد تصریح کرد: موضوع باید توسط کارشناسان عمران و حسابداری بررسی شود، و اگر تعارض و اختلاف مالی به وجود آمده، ما وارد عمل می‌شویم؛ و اگر حیف و میلی شده باشد قطعاً پیگیری می‌کنیم.

کاویانی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان برای مطالبه حق مردم ملاحظه هیچ مسئولی را نمی‌کند و قطعاً در برابر قانون همه باید پاسخگو باشند، و در صورت ارتکاب به جرم، مجازات می‌شوند، حتی اگر نزدیک‌ترین فرد به شخص بنده باشد.

 

خروج از نسخه موبایل