نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن در شهرستان قدس

شهردار قدس در گفتگو با مسئول خبرنگار از تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن در شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش خبرشهر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ،محمد صادق کولیوند با بیان این مطلب افزود :  بعد از ظهر یکشنبه با حضور در استادیوم ۲۵ هزار نفری شهدای شهر قدس از نزدیک با مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن گفتگو کردیم و در جریان  تمرینات این تیم  برای مسابقه با تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفتیم.
کولیوند افزود : حضور پرشور تماشاچی ها و خبرنگاران و عکاسان ژاپنی در شهر قدس از نکات مهمی است که در این روزها شاهد آن بودیم و این امر می تواند به معرفی بیش از پیش شهر قدس، در سطح بین المللی کمک کند.
وی اضافه کرد: شرایط مطلوب چمن، امکانات و موقعیت مکانی مناسب ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهدای شهر قدس سبب شده که تا این استادیوم در سطح مسابقات ملی و تمرینات بین المللی مورد استفاده قرار گیرد.
کولیوند خاطرنشان کرد :برگزاری مسابقات متعدد لیگ برتر و حضور تیم های بزرگ کشور از جمله پرسپولیس،استقلال،سپاهان،تراکتور سازی،ذوب آهن،پیکان و… در این ورزشگاه ،انجام دیدارهای دوستانه بین اللملی تیم های ملی پایه کشور با تیم های ملی سایر کشورها و همچنین حضور تیم های ملی فوتبال چین تایپه،استرالیا و کره جنوبی در این ورزشگاه در سال گذشته و انجام تمرینات آماده سازی  خود گواه این مطلب می باشد،  همچنین  سریال فوتبالی «آخرین بازی»  در سال ۱۳۹۳ نیز در این ورزشگاه فیلم‌برداری شد.

خروج از نسخه موبایل